Gå til innhold

Påmelding fluebinderhelg 9 til 11 mars.


Ruffen

Anbefalte innlegg

Hvis det er sengeplasser som er største problem, ligger jeg gjerne i bilen som jeg ofte gjør på tur (HiAce). Da kommer jeg unna snorkedyrene også. ;D

Men hvis det er plass rundt bindebordet som er utfordringen hjelper jo ikke det. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Håper arr. komitèen ordner slik at flere kan komme :)

Komiteen jobber med saken men kan dessverre ikke garantere noe. Komiteen kommer tilbake i morgen med et endelig svar.

Så morro at det var interesse for dette. Det viser at det går å arrangsjere ting her på berget :)

Takk for at dere stiller opp :)

Det er vi som skal takke Ruffen, for at det er noen som tør ta et slikt initiativ.

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og kikket på lokalene, null stress med flere folk. Bare og melde sin interesse så sier vi fra når vi når det blir fult. Setter ikke en konkret grense foreløpig, vi ser hvor stor interessen blir.

Huske, at hvis du skal være med så vær tydelig om du er interessert i og være med, eller om du virkelig skal være med.

Har prata med Frode og det begynner og krystalisere seg en bra plan, med litt fluebinding på storskjerm, et par foredrag osv. dette blir bra saker.

Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er lokalene sjekket ut og det er fint plass til flere.

Så det er bare melde seg på. Send meg gjerne en pm.

Husk at dette må noen legge ut for så det er viktig å huske at det er bindene med hensyn til betaling

:)

Edit: Gisle snek seg forran her. Litt smør på flesk er jo bare godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt er plass melder jeg meg på dette. Her må det være mulig å lære noe for en nybegynner  :D

Sigve: Jeg kan hente deg på Gardermoen om du ikke har ordnet noe annet. Blir på samme veien for meg det  :)

Jada det er fremdeles plass. Morro at du blir med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt er plass melder jeg meg på dette. Her må det være mulig å lære noe for en nybegynner  :D

Sigve: Jeg kan hente deg på Gardermoen om du ikke har ordnet noe annet. Blir på samme veien for meg det  :)

Jada det er fremdeles plass. Morro at du blir med :)

Hold et øye med han Stian hvis han møter opp, for han er ikke til å stole på.

Han er troendes til å dra frem slukstanga uten forvarsel . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ruffen

2. Gisle

3. Rune stokkebekk (med to k,er)

4. Robban

5. Glenn

6. Hr Hunk

7. 2m/Tom Løkka

8. Tor Arne

9. RBK1/Jens

10. Knut RS

11. Lars

12. Roger Enger Lie/kverulanten

13. Finn Arne Stokkebek(med en k)

14. Morgentåke

15. Bjørn h

16. Rubenmann.

17. Sigve.

18. Knut

19. Halvor

20. Fredrix

21. Pål Andersen (ingen ovenatting)

22. John K (ingen overnatting)

23. Jan Erik Lund

24. EAMD

25. Stian 36

Blir 37 før dette treffet  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det fortsatt er plass  :D Hehe...tar kun frem slukstanga om Ruffen ønsker fersk gjedde til noe kokkelering. Har prøvd å fiske gjedde med flue noen ganger. Makan til dumme greier!!  :o

Nå må du passe deg Stian ;D

Jeg fikk den mest ubehagelige telefonen jeg kunne tenke meg istad, og ja det dreide seg om å prate litt om gjeddefiske og andre gjørmearter. Jeg har fått den før og har nekta plent. Det blir tråkking i nytt terreng for meg, men når jeg er ferdig så kommer du til å stå på venteliste om plass i båten min etter den duste gjedda. Jeg skal prøve så godt jeg kan å holde publikum fanget et lite øyeblikk, og dele mine erfaringer om gjedde, og hele ramma rundt akkurat dette fisket. Man blir jo ikke glad i sånne ting uten grunn, kanskje jeg kan hjelpe deg litt på vei.

Ok nå tok jeg meg vann over hodet, og håper at fripass til våren redder meg Stian :-\.

Fy faen jeg hater Ruffen som ber meg om noe jeg aldri kunne tenkt meg. Men samtidig så blir man jo litt glad. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste for å omvende dere hedninger som synes fluefiske bare skal dreie seg om ørret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D Det er ikke gjedda som er dum. Ei heller fisket. Men kastingen!! Jeg fikk det rett og slett ikke til  :-\ Følte at jeg kastet en drage i motvind  :o Sønnen min blir irritert på ting han ikke får til, og sier det er dumt. Har alltid blitt irritert på ham for dette. Når jeg tenker meg om nå, er jeg redd jeg skjønner hvor han har det fra  ;D

Tror dette blir bra jeg Robban. Jeg Bor jo i gjørmefiskeland. Kanskje jeg bør lære meg å utnytte det og ikke bare drømme om langturer og "edel" fisk. Kjenner jeg gleder meg allerede  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drager er kuult å kaste, og jeg tar med meg mitt oppsett med litt hemmelig tid på snøen i senere nattetimer så kan vi bryte litt regler, og vise at det er lov å bryte den generelle loven om hvordan et fluekast utføres. Fluene gjør at man må tenke litt annerledes når det gjelder kraft og div andre ting.

Hater fortsatt Ruffen og Gisle , dette har de tenkt ut som en Evil plan ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tiltak, og nesten så jeg vurderer å ta en dagstur innover. Bor i Larvik, så det er heller ikke uoverkommelig langt unna. Veldig god ide å la de som er gode på noe, les Robban og gjeddefiske, få dele med seg av sine erfaringer. Forøvrig helt sikker på at det kommer til å gå som en drøm Robban, stemningen er helt sikkert veldig god, og da går det bare lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt er plass melder jeg meg på dette. Her må det være mulig å lære noe for en nybegynner  :D

Sigve: Jeg kan hente deg på Gardermoen om du ikke har ordnet noe annet. Blir på samme veien for meg det  :)

Jada det er fremdeles plass. Morro at du blir med :)

Hold et øye med han Stian hvis han møter opp, for han er ikke til å stole på.

Han er troendes til å dra frem slukstanga uten forvarsel . . .

Jeg tror det går bra, Lars! Jeg traff på denne karen i Rena engang, og da gikk han iallefall med fluestang :)

Mulig han hadde no teleskop-sluk-rapala-stenger gjemt nede i sekken, men....

Han virka da som en rolig og sindig herremann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det fortsatt er plass melder jeg meg på dette. Her må det være mulig å lære noe for en nybegynner  :D

Sigve: Jeg kan hente deg på Gardermoen om du ikke har ordnet noe annet. Blir på samme veien for meg det  :)

Det hadde vært kanon Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

stop.gif

Det er sjelden jeg ikke gleder meg over eller ler av dine innlegg ruffeluff, men denne gangen ble jeg nesten fristet til å bruke skjellsord som "dust" og lignende. Heldigvis klarer jeg som regel å unngå å bruke slike kraftuttrykk om andre. Også denne gang. Så jeg skal ikke kalle deg noe denne gangen heller, men du...

HVORFOR I HULESTE IKKE SI NÅR OG HVOR I STEDET FOR Å TVINGE MEG OG ANDRE TIL Å LETE MED LYS OG LYKTE I EN ANNEN TRÅD MED 104 INNLEGG?!? redcard.gif

Hadde liksom vært litt enklere å sjekke om man kan være med om ikke alt hadde vært så hemmelig. Hva med trådtittelen "Påmelding fluebinderhelg 9-11. mars" eller i det minste skrive datoen i første innlegg? Eller er det for å luke ut slike grinebitere som meg? 24.gif

D..., nei jeg skal som sagt ikke si det.  :-X

Vel, det kan se ut som om dere trenger noen til å passe på dere. Dere er altfor seriøse og joviale til å bli overlatt til dere selv! 27.gif

old2.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...