Gå til innhold

Gladnyhet for Scott-eiere, nytt servicesenter på Kløfta


Tom Larsen

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Har iallfall ett eksempel på hvordan det fungerer med stangreparasjon hos Flyfish Europe:

 

Kjøpte ei S4 /905 hos Jarle & Bjørnar i fjor. Hadde et uhell i forbindelse med kastetrening for noen uker siden - klarte å kløne det til - og brakk tuppen. Sendte stanga avgårde, og så for meg noen ukers ventetid.

Men - etter ei drøy uke var stanga tilbake, med ny toppdel!

Det kaller jeg God Service!

 

Har kjøpt mine siste to Scott-stenger hos Jarle & Bjørnar, forresten ei vadebukse også, og når jeg ser tilbake på den hjelp, gode råd, mulighet for prøving før kjøp og oppfølging jeg har fått, er jeg for min del ikke i tvil om hvor veien går neste gang det måtte være aktuelt med nye investeringer. Og med Flyfish Europe "i ryggen" om noe skjer, syns jeg at dette er en veldig bra deal.  Om det kan være noen få kroner å spare på nettkjøp fra utlandet i enkelte tilfeller, syns jeg fordelene en har ved å "kjøpe norsk" er gull verdt når uhellet først er ute...

  • Lik 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg mistet nettopp toppdelen til min G2. Noen som vet om de lager nye på Kløfta, eller om jeg må sende den til USA?

Jeg ville ringt de og spurt. Ringte de da jeg måtte snu fra L til R (jobber kun 10 minutter unna). Var for svak i klypa til å presse av spolen. Bare kom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...