Gå til innhold

Fluering i Östfold?


stefannilsson72

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 uker senere...

Det gör vi=) Men ska vi komma överens om hur vi gör?

Finns ju flera sätt att driva med detta!!=)=)

Ska vi binda upp en fluga och posta det här med sbs?

Ska vi ha ett tema/en fluga vi alla binder vår variant av och lägga upp?

Ska vi bestäma en fluga vi alla binder vår variant av och så sänder vi per post till varandra?

Stefan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gör vi=) Men ska vi komma överens om hur vi gör?

Finns ju flera sätt att driva med detta!!=)=)

Ska vi binda upp en fluga och posta det här med sbs?

Ska vi ha ett tema/en fluga vi alla binder vår variant av och lägga upp?

Ska vi bestäma en fluga vi alla binder vår variant av och så sänder vi per post till varandra?

Stefan

Jeg stemmer for den siste!  :D Går det i sjøørretfluer da? 

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er med på det tenkte å binde litt etterpå idag så hva starter vi med kanskje Børstiser kunne vært tingen? Lopper å reker likeså eller?

Edit:

SBS kan vi vel ta i grove trekk vel bare bildet av flua kommer frem? Har ikke så bra kamera så kvaliteten blir det så som så med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på den Stefann  :D

Kan jo kjøre at  vi binder i en kategori hver. Børstis, reke/loppe, fisk osv. Så får vi litt forskjellig fluer...

Vi kan jo også legge ut bilder av fluene her, og så kan man spørre om SBS eller annen beskrivelse.

Hvor mange fluer blir det da? 

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mente vel kanskje at vi skal binde opp fluer i hver av kategoriene reke,loppe,børstis, og fisk Vebjørn? var litt rask på avtrekkern der jeg he he. Det blir vel bra det dersom vi binder opp 6 av hver flue da dersom Tommy også blir med (Nox)

Jeg kan sikkert stå for mottaket av fluene og så fordele dem til resten her inne? Så kan vi vel sette en grei frist på 14 dager til å binde fluene? bare et forslag det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mente vel kanskje at vi skal binde opp fluer i hver av kategoriene reke,loppe,børstis, og fisk Vebjørn? var litt rask på avtrekkern der jeg he he. Det blir vel bra det dersom vi binder opp 6 av hver flue da dersom Tommy også blir med (Nox)

Jeg kan sikkert stå for mottaket av fluene og så fordele dem til resten her inne? Så kan vi vel sette en grei frist på 14 dager til å binde fluene? bare et forslag det her?

Nei, jeg mente egentlig at vi kunne stå for en kategori hver. Altså att du for eksempel bandt lopper... Men jeg er åpent for alt altså, det var bare en idé...

Ja det er greit for meg at alle sender til deg iallefall :P 

Jeg drar på tur nå om 3 uker så det hadde vært veldig kult om vi kunne fått fluene rundt før det...

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da binder jeg opp noen lopper så kan dere andre binde noe annet legg inn her hva dere binder så vi får en fin variasjon av SØ killer fluer.

to fluer til hvert av medlemmene blir vel bra?

Send de til meg med en kort beskrivelse (SBS) og gjerne et bilde her inne av flua skader vel ikke?

Atle Larsen

Sørliveien 77

1788 BERG

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...