Gå til innhold

Gjedde 2012


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
  • Svar 101
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Nice Olav, men jeg er ikke enig at den type avveksling er deilig.. ;D

Fikk lurt opp en grådigper fra kulpen ved hytta i går, og syntes egentlig det var  litt synd å knekke'n. Men aurestammen i elva er høyere verdsatt så det blei det sånn.

hytta17mai148.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#3, Dryfly, 0.12 og micronymfe? KULT  ;D Det er ikke første gangen du stikker ei gjedde i huet med kniv! Husker forresten med gru den voldsomme blodslaktinga du dreiv med i fjor, i eksakt samma kulpen… ;) Og her kommer lillebror til fjorårets knivdrepte - med øye for overlevelse. Men, neida - waffern er på plass  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det gjedde i aurekulpen min, da er det mord i blikket! KILL GOT DAMMIT! pppirat

I vann og vassdrag hvor gjedde og ørret har levd side om side i alle år, bør gjedda spares for og opprettholde balansen. Mange av de beste ørretelvene både i Finnmark og Kolahalvøya huser stor bestand med gjedde  :) Hilsen Anders Wennevold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nice, Igor/Lise! :D ps: dere må være forsiktige med fingra så langt inn bakerst i gjellene, for her er det mye skarpe tenner, særlig på smågjeddene

lise er uredd slike ting hun. hun holder like godt en knurr uten kevlar hansker, jeg på den andre siden er ikke så tøff ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...