Gå til innhold

Kilosfisken 2012-brunørret


-Arild-

Anbefalte innlegg

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Her er 2 fisker jeg fikk i slutten av septemper. Artig med fario 3ern. Indianer style langs torva;) Det føltes veldig godt og endelig "lykkes" etter rekordmange turer ut i år. Vintren er like rundt hjørnet, men jeg håper på noen fine dager til før jeg legger bort utstyret.  1,0kg og 1,2.

[attachimg=1][attachimg=2]

post-4265-13949893335355_thumb.jpg

post-4265-13949893335917_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Hei Folkens,

Da er sesongen så definitivt i gang på vestlandet, rettere sagt på Bømlo.

Sol og ok temperatur med lite vind på Påskeaften ga kanonfiske på mygg og lepto klekkere i et lite vann med fin fisk.

[attach=2]

Disse var dagens to første og de ble kakka for å sikre grill middagen, vekta stoppa på 2,2 for den største så lista er lagt rimelig høyt i år hehe.

Og nå er det bare dager eller ei uke før klekkinga er i gang i gromvannet med virkelig stor fisk

hellsikken......    lyst å dela litt info om gode vann på bømlo, til ein x-Bømling??? ppplease

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(U)heldigvis lider jeg av kronisk korttidsminne, så jeg huske knapt hvor jeg fiska i fjor sommer <<l

Det har jeg stor forståelse for - jeg har tidvis samme problemet. Rart hvordan såpass viktige detaljer som fangststed plutselig er visket ut av hukommelsen, men sånn er det altså blitt ;)

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...