Gå til innhold

Prosjekt Sage sp 590-3


Anbefalte innlegg

Har du surret denne swellingen ved korken og? Selv har jeg en sp jeg skulle ha fikset litt men finner ikke original farge på tråden. Har du en tilsvarende farge eller har du tatt en ny på hele stangen?

Hei Sigve iflg Sage så er org.tråd farge Gudebrod 10654A.

Har ikke den selv,ikke klart og få tak i heller.Bruker en tråd fra anglers workshop som er veldig

lik.Har ikke noe nummer på den,hatt den i 15 år tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett selv etter å ha fått fargekoden av Sage. Kan ikke finne den noen sted. Etter noen mailer frem og tilbake fikk jeg også at fargen heter Teal. Ser at det er en Teal 638 fra Gudebrod. Spurte Sage om de kunne være den samme fargen men det kunne de ikke verifisere.

Uansett.... Kunne jeg fått bommet 2 meter av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lett selv etter å ha fått fargekoden av Sage. Kan ikke finne den noen sted. Etter noen mailer frem og tilbake fikk jeg også at fargen heter Teal. Ser at det er en Teal 638 fra Gudebrod. Spurte Sage om de kunne være den samme fargen men det kunne de ikke verifisere.

Uansett.... Kunne jeg fått bommet 2 meter av deg :)

Den teal 638 blir alfor lys,fant ut trådfargen på Anglers tråden den er farge 808(cat nr w524AR).

Denne er også litt lysere men beste alternativ.Klart du kan få noen meter,kan i hvertfall teste den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...