Gå til innhold

Profile Ant


André_Brµn

Anbefalte innlegg

Den var snasen her Brun :D.

Åssen er konsistensen på de vinga?

Er det litt som medalion shetting og/eller Zing wing?

Takk, Robert  :)

Vingene? Tja, omtrent som synt. raffia virker det som. Tror egentlig det er mye av samme greiene ser det ut som når jeg holder i dem, binder med dem og fisker med dem. Same shit new wrapping  :) Men disse vingene er kanskje aning stivere uten at det blir noe flappelerende spinning. Nei, nei vet ikke jeg, Robert. Syntetisk raffia tror jeg etter alle praktiske gjøremål er omtrent likt  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var snasen her Brun :D.

Åssen er konsistensen på de vinga?

Er det litt som medalion shetting og/eller Zing wing?

Takk, Robert  :)

Vingene? Tja, omtrent som synt. raffia virker det som. Tror egentlig det er mye av samme greiene ser det ut som når jeg holder i dem, binder med dem og fisker med dem. Same shit new wrapping  :) Men disse vingene er kanskje aning stivere uten at det blir noe flappelerende spinning. Nei, nei vet ikke jeg, Robert. Syntetisk raffia tror jeg etter alle praktiske gjøremål er omtrent likt  :)

Takker for svar. Skal prøves ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var strøken, og kopieres herved :) Har du rettet bakkroppen oppover fordi det skal se ut som den prøver å stikke av? Har ikke de vingene, men bruker Caravan-wing.

Hei, GAB. Tror ikke vingemateriale spiller den helt store rollen her. Bruk det du har - for alt jeg vet kan det være bedre enn det jeg bruker.

Profilen på mauren synes jeg imidlertid er kul, og spiller en rolle. Litt sånn krasjlandet maur, som enten har sunket litt for mye ned på midten eller bak og fram. En som ligger litt dypt, er vel stikkordet her. Bare for å overdrive det litt, mer over i det karikerte. Men funker sikkert like godt med rett krok/maur også. Men observer maurene når de ligger på vannet. De ligger ikke akkurat pent  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Maur er en sikker flue spesielt i marka! når det klekker vespertina og jeg har hatt problemer med og få den til og ta.

På med en Maur! Smakk!

Blir nøtt til og prøve og lage en kopi av mævver`n din <<l

men hvor får du tak i vinge materiale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin maur og fint bilde André.

Et alternativt vinge materiale som har en lav meterpris finnes på Europris.

Gamle bilder av materiale og som det står på produktet Lifetime Tools  ;) + 1 maur i en annen standard med Europise vinge

DSCN4719.jpg

DSCN4720.jpg

DSCN9067.jpg

Trygve

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...