Gå til innhold

Folks favoritter til SØ, og hvis man måtte velge EN flue??


Snekkern

Folks favoritter til SØ, og hvis man måtte velge EN flue for resten av livet??  

81 stemmer

  1. 1. Folks favoritter til SØ, og hvis man måtte velge EN flue for resten av livet??

    • Jiggy
      14
    • Pattegrisen
      21
    • WollyBugger(variant)
      19
    • Deceiver
      9
    • Loppe( variant)
      7
    • SemiGrisen
      13
    • Bjornireka
      1
    • Clouser
      0


Anbefalte innlegg

Nils... Tester mer enn gjerne den flua...!!!! Send meg EN da!!!så skal jeg teste den for fulle mugger her i son`s området:))

Hehe snekker`n. Har særdeles lite med Bjornifluer akkurat nå. Vasser i tubefluer til laks om dagen, og har en drøss med SØ-fluer jeg skulle bundet til kompis (-er).

Skal se hva jeg får til, men ikke mas!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils... Tester mer enn gjerne den flua...!!!! Send meg EN da!!!så skal jeg teste den for fulle mugger her i son`s området:))

Hehe snekker`n. Har særdeles lite med Bjornifluer akkurat nå. Vasser i tubefluer til laks om dagen, og har en drøss med SØ-fluer jeg skulle bundet til kompis (-er).

Skal se hva jeg får til, men ikke mas!  ;D

hehe, bare kjør på med ditt du, så ordner alt seg..!! men om du skulle ha noen gode gaula fluer til overs så får du si ifra;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snekker`n! Kjør i gang en til da; "Hvilken flue ville du brukt til havabbor?"  ;D

hahahah,,, der blir det jo ikke mange svara...!!! meeeen, de av norges befolkning som faktisk har fått HA og hva de har tatt kompisene på er jo i bunn og grunn litt nysgjerrig på da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger egentlig bare vite hvilke farger som funker bra i Gaula, men det kan vi jo ta på PM.

Har ikke lyst til å spore av tråden din, så avslutter dette her.

det er helt greit det Nils... ingen ting å tenke på men de fargene jeg har kjent og følt laks på i Gaula skal jeg sende deg på pm ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...