.JB Posted April 4, 2012 Author Report Posted April 4, 2012 Da er enda en påmeldig mottatt, og vi teller syv: Roger Enger Lie -Lars- Ruffen/Frode Lars L JB Roy Ole Ørrreten/Marius Fortsatt noen er i tenkeboksen, og nå haster det! Tre To En plass igjen! Mvh Jørn Tlf 92209735 EDIT: Til dere som er påmeldt: Send meg en epost på jbremtun@online.no med navn, adresse og mobil tlf.
Ruffen Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Ser man her Så kult! Hvem er den som skal være med i tillegg til den ene åpne plassen?
.JB Posted April 4, 2012 Author Report Posted April 4, 2012 Fatter'n til Ørreten, Storørreten?, blir også med. Så da er gruppa full! Har snakket med Flemming i dag, som kontakter guiden og varsler om celebert besøk i uke 40. I tillegg til navn, adresse, mobiltelefonnummer og e-post, trenger jeg også fødselsdato (dette i forbindelse med flybooking). Når det gjelder sistnevnte så sjekker turoperatør hvilke priser de får, men finner vi billigere billetter på egenhånd er det ikke noe i veien for å booke privat (turoperatør har ingent fortjeneste på dette og bare videreformidler). Send meg info på jbremtun@online.no
-Lars- Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Hmmm . . . Trodde Robban var fattern til Ørreten, jeg
Robban Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Hmmm . . . Trodde Robban var fattern til Ørreten, jeg ;D Er nok "storørreten" som er far ja . Men blir sneipen min som Marius, så kan jeg legge meg i pennalet med god samvittighet .
Marius B Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 ;D Blir konge det her. Eneste jeg lurer på er hva er tollgrensa for ferdig filetert marmorata ørret inn i Norge? Jeg håper det ikke er mindre enn 50 kg, da jeg har plan om å sikre meg studentmiddager ut året ;D
Urskæving Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Det her ser ut til å bli en veldig fin tur:) Kos dikk!
Eirik Rusten Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Æsj, med så mange flotte mennesker på tur, skulle jeg gjerne vært med. Men da måtte jeg solgt ny-TV'en, fotoapparatet og sjela. Like Tv'en veldig godt, så det går nok ikke Sikker på at dere får det fint og litt små-gayt Eirik
Roger Enger Lie Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Jeg holder meg nok ved Go-Go barene og strippeklubbene, Eirik. Så du kan få fiskekortet mitt
-Lars- Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Jeg holder meg nok ved Go-Go barene og strippeklubbene, Eirik. Så du kan få fiskekortet mitt Når jeg kommer drassende med den første regnbueørreten på 3kg så tar du nok turen i elva du også, Roger
André_Brµn Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Gutter, husk på at det ikke er lov å drikke brennevin, vin eller øl i Slovenia. Så ikke smugle noe over grensa
Roy Ole L. Jakobsen Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Nei dæven - dette trur jeg skal bli litt av en tur gett ;D
Ruffen Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Gutter, husk på at det ikke er lov å drikke brennevin, vin eller øl i Slovenia. Så ikke smugle noe over grensa Her skal vi gjøre de tingene du drømmer om. Drikke-pule-fiske og sloss. Det skulle du prøvd
-Lars- Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Gutter, husk på at det ikke er lov å drikke brennevin, vin eller øl i Slovenia. Så ikke smugle noe over grensa Her skal vi gjøre de tingene du drømmer om. Drikke-pule-fiske og sloss. Det skulle du prøvd Hå-hå . . . Er det rart man gleder seg Sist gang jeg sloss var med ei jente i klassa på ungdomskolen, og henne kunne jeg dengt, om det ikke var for de ekstremt glatte skoene mine :-\ Hun fikk meg i bakken og satte seg på meg, og selv om de andre gutta i klassa ertet meg i ukesvis for dette så tror jeg de var litt misunnelige, også
Eirik Rusten Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Drikke-pule-fiske og sloss Dere kommer nok nærmere hverandre etter dette
Glenn Sörvik Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Siste jeg hørte var at de fleste elvene der var blitt infisert av gjedde,det var synd.
Ruffen Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Drikke-pule-fiske og sloss Dere kommer nok nærmere hverandre etter dette Ingen tvil om det. Har du ikke sett 300? Hva bringer ekte tøffe menn nærmere hverandre en dette?
Marius B Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Ligger en flott rapport her som iallefall jeg skal kikke grundig på http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=17970.0
Eirik Rusten Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Ingen tvil om det. Har du ikke sett 300? Hva bringer ekte tøffe menn nærmere hverandre en dette? Vi krysser fingrene for at dere møter andre dere kan drikke-pule-fiske og sloss med, og ikke må gjøre alt dette bare med hverandre. Blir fort kjedelig ;D
André_Brµn Posted April 4, 2012 Report Posted April 4, 2012 Gutter, husk på at det ikke er lov å drikke brennevin, vin eller øl i Slovenia. Så ikke smugle noe over grensa Her skal vi gjøre de tingene du drømmer om. Drikke-pule-fiske og sloss. Det skulle du prøvd Skal vedde på jeg har gjort alle de 4 tingene mer enn deg - i hvert fall slåss Flaut å si det, men jeg var fæl til det i ungdommen Og vant man, så var det jo drikking og vanka puling også Sorry, OT
Recommended Posts