Gå til innhold

Fiskeprogram på TV


Gjest Hermansen

Anbefalte innlegg

Gjest Hermansen

På fisketur i Alta på DK1 idag kl 14 og i morgen kl 10.

 

Jakt og Fiske på TV4 plus ikveld 18:05 fiske i Jämtland (mitt län)

 

Og desverre er det ikke noe spennende på Norske kanaler, Men alle disse kanaler får folk inn med parabol om de vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

bør du helt klart fundere på å skaffe deg, de sender forholdvis mye fiske i Sverige og danmark. I sverige har du i allefall hatt den geniale serien Vilmark, som også gikk på NRK i høst (trur det var på dagtid). Og tv4 plus har du jo Jakt og Fiske hver uke. De har startet med en serie av 15 egenproduserte programmer i går, reprise idag. Skal bli spennende.

 

Så løp og kjøp :) Men til en trøst om du har bredbånd, alle programmene finner du på internett (les Direct connect)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
:evil: Vi kutta ut parabol - ViaSat - fordi det ikke var SVT1 og 2 der' date=' ei heller DR1 og 2 og ikke TV4!

Ligger TV4 på Canal Digital?[/quote']

 

Rent teknisk er SVT1 og SVT2 og DR1 og DR2 koda både i viaaccess (viasat) og conax (canal digital). TV4 og TV4 plus er bare koda i conax.

 

DR1 og DR2 skaffes ved å få en dansk venn til å skaffe deg ett canal digital abo (local pakken i danmark, koster ikke så mye) så får du sett iallefall de kanalene, du får vel muligens dk4 i samme pakken som har fiskemagasinet 1 eller 2 ganger i uka, desverre lite spennende fiske for min del iallefall.

 

SVT1 og SVT2 og TV4 og TV4plus får du via canal digital Sverige med local pakken, krever at du iallefall har en addresse i sverige om jeg ikke husker feil. Litt usikker på hvordan regler og slikt er.

 

Men finnes alltid andre løsninger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Vi kutta ut parabol - ViaSat - fordi det ikke var SVT1 og 2 der' date=' ei heller DR1 og 2 og ikke TV4!

Ligger TV4 på Canal Digital?[/quote']

 

Rent teknisk er SVT1 og SVT2 og DR1 og DR2 koda både i viaaccess (viasat) og conax (canal digital). TV4 og TV4 plus er bare koda i conax.

 

DR1 og DR2 skaffes ved å få en dansk venn til å skaffe deg ett canal digital abo (local pakken i danmark, koster ikke så mye) så får du sett iallefall de kanalene, du får vel muligens dk4 i samme pakken som har fiskemagasinet 1 eller 2 ganger i uka, desverre lite spennende fiske for min del iallefall.

 

SVT1 og SVT2 og TV4 og TV4plus får du via canal digital Sverige med local pakken, krever at du iallefall har en addresse i sverige om jeg ikke husker feil. Litt usikker på hvordan regler og slikt er.

 

Men finnes alltid andre løsninger :D

 

Jeg giver lige under 200,00 Dkr. for familiepakken hos Canaldigital

 

/loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giver lige under 200' date='00 Dkr. for familiepakken hos Canaldigital[/quote']

Kanskje våre danske fiskevenner må kjøpe CD-tuner + CD-familiepakke til oss når de kommer til sommer'n... :D

I Norge kan ikke disse prisene sammenlignes. 200,- for familiepakka!!! Vi bor et forbaska dyrt avgiftsland!

 

Og Hermansen: Ikke si at det TV-programmet som går i reprise i morgen kl 10.00 er bra. Si at det er rævva! For vi får ikke sett det vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giver lige under 200' date='00 Dkr. for familiepakken hos Canaldigital[/quote']

Kanskje våre danske fiskevenner må kjøpe CD-tuner + CD-familiepakke til oss når de kommer til sommer'n... :D

I Norge kan ikke disse prisene sammenlignes. 200,- for familiepakka!!! Vi bor et forbaska dyrt avgiftsland!

 

Og Hermansen: Ikke si at det TV-programmet som går i reprise i morgen kl 10.00 er bra. Si at det er rævva! For vi får ikke sett det vi...

 

 

indlæget kørte 1 time, men 5 min var nok

 

 

 

Hilsen Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Jeg giver lige under 200' date='00 Dkr. for familiepakken hos Canaldigital[/quote']

Kanskje våre danske fiskevenner må kjøpe CD-tuner + CD-familiepakke til oss når de kommer til sommer'n... :D

I Norge kan ikke disse prisene sammenlignes. 200,- for familiepakka!!! Vi bor et forbaska dyrt avgiftsland!

 

Og Hermansen: Ikke si at det TV-programmet som går i reprise i morgen kl 10.00 er bra. Si at det er rævva! For vi får ikke sett det vi...

 

nå er prisen for familiepakka i Norge 199 spenn da :) I sverige koster den 169 spenn :)

 

Du trenger ingen dansk canal digital tuner, tunerne man får via canal digital og viasat er BARE DRITT :) Men uff så offtopic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ingen dansk canal digital tuner...

Jeg skjønner da det, at tuneren ikke må ha statsborgerskap for å funke. Men en tuner koster en halv Sage, uansett...

Og å betale familiepakke på 200,- x 12 + årsavgift + startavgift + tuneren for å se EN interessant, kanskje TO interessante kanaler. Så bruker vi TV'n bare halve året. Det er det ikke verdt, synes nå je...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på din pcér kan du se DK4 fiskefilm hele døgnet,

 

www.dk4.dk alle deres programmer sendes over nettet. så du ser dem når det passer dig. Det kræver blot bredbånd

 

god fornøjelse.

 

/Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.dk4.dk alle deres programmer sendes over nettet. så du ser dem når det passer dig. Det kræver blot bredbånd.

Vi bor i skogen - og leter febrilsk etter en leverandør som kan gi oss bredbånd, til en noenlunde vettug penge.

Men det blir heller ikke det samme å samle meg og samfellen foran en PC på et kontor for å se koselig fisking. Det hører nå sofaen til.

Så kan vi sikkert laste ned og brenne, men da må vi kjøpe en DVD også. Her kan penga renne fort - og det rett før en fiskesesong. Men vi tenker på dette til høsten, da er det innemåneder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 år senere...

Ja tror ikke det har vært noe på tv etter det...koser meg ofte med de på nrk nett-tv. Men av alle ting synes jeg nesten at fiskinga kommer noe i skyggen i enkelte av epidodene, men jysla kjekt likevel:lol:

Jeg har en kanal på Get som heter Outdoor Channel. 98% jakt da, men av og til glimter de til med svisker. Spesielt et program som heter Trout Unlimited. Det er da ikke bare fisking, men de viser også den viktige jobben som alle foreningene i TU gjør rundt omkring i de ulike statene, deriblant å rydde opp i forurensning, forbedre gytevilkår osv. Meget bra program om jeg må si det selv:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...