Gå til innhold

Favoritt stang i de forskjellige merkene!


Morten Aa

Anbefalte innlegg

Trodde Winston produserte sigaretter jeg?!

Nei, fluefiskelivet er for kort til å fiske med serieproduserte karbonstenger. Bambus til folket!

De føles slik i hånden ja :)

Bambus er sikkert kult...en Opel Kadett fra 1971 hadde jeg likevel ikke giddet humpe rundt i veldig lenge, uansett hvor slitt setetrekket måtte være :)

Jeg forstår du har ikke peiling på bil. Heller. ;D

Skjønner at jeg har med et skikkelig mekanikeremne å gjøre i denne diskusjonen... :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Trodde Winston produserte sigaretter jeg?!

Nei, fluefiskelivet er for kort til å fiske med serieproduserte karbonstenger. Bambus til folket!

De føles slik i hånden ja :)

Bambus er sikkert kult...en Opel Kadett fra 1971 hadde jeg likevel ikke giddet humpe rundt i veldig lenge, uansett hvor slitt setetrekket måtte være :)

Jeg forstår du har ikke peiling på bil. Heller. ;D

Skjønner at jeg har med et skikkelig mekanikeremne å gjøre i denne diskusjonen... :)

Stig

Å er det noe du vil dele Stig ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at man vet når man skal gi seg med flinke folk :)

For jeg er ingen mekaniker selv, så å diskutere mer Opel kadett og bambus skal jeg unngå :)

Og bare fortsette å kose meg uvitende om hvor bra en Opel Kadett 71 modell kan være..eller bambus for den del

(har prøvd såkalt "top of the line bambus" anbefalt av såkalt "kjennere/veldig bra vitere", og jeg returnerte den ca 2 timer etterpå, hadde seriøst håpet at det falt i smak..helt ærlig. Men er nok ikke der jeg ser at Opel Kadett kan berike mine opplevelser, faktisk langt derifra.

Heldigvis :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredricoo

Sage: Xi3 790

Orvis: Helios Tipflex 10' #7

Loop: Opti Coast 9,6' #7

LTS:X1 Packlite #6

Guideline: Fario 9' #4

Vision:GT4 Catapult 9,6' #7 og 15' #9-10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...