Gå til innhold

Abaco, Bahamas 2012


jonnyS

Anbefalte innlegg

Flotte bilder - og slike opplevelser gjør at man vil bruke endel titusener på sol, varme og godt fiske.

Derfor spørsmålet: Hvor mange bonefish fikk dere pr. dag - for det fisket syntes jeg var moro.

Når man skal ut med 25-30 lapper for å få litt sol - synes jeg også at antall fisk betyr noe.

I det lokale ørretvannet - spiller det ingen rolle om man får fisk eller ikke.

Det koster jo bare bensinen, og er et avbrekk fra hverdagens gjøremål.

En ferie til andre siden av verden - når hovedmålet er fiske, og tusenlappene flagrer - forventer jeg å kunne ha endel fisk på kroken.

Avslutningen på norskstilen med: Og alle var enige om at det var en fin tur (selv om det ikke var det) - blir liksom ikke riktig når 1 1/2 månedslønn går med til reise/fiske.

Skulle jeg dratt til Kola - og ikke fått mer fisk enn hva jeg får her hjemme - ville det jo vært nedtur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker folkens for gode tilbakemeldinger :)

Sam: Kan skjønne ka du meiner. Det er masse penger for og reise så langt for og fiske, men for oss så er det ikkje alltid mengden fisk som teller men opplevelsen også :)

Jaudå ein kan få masse flotte opplevelser her heime og masse fisk og det gjør me fleire gonger for mnd, men innimellom så er det godt og komme seg vekk og prøve nåke som er heilt nytt også :)

Hadde me reist heile vegen ned uten og verken sitt eller fått bonefish, så hadde eg nåk blitt skuffa, men me både fekk og me fiska på utrulig masse flott bonefish :)

Og når ein då fleire gonger såg desse store flakene med bonefish som kom i mot deg, så var jo berre det i seg sjølv ein utrulig opplevelse, nåke som både drog fram smilet samtidig som frutrasjon ;D

Når det kommer til kor masse fisk me fekk for dagen, så kunne det varier alt frå 3-4 stk per dag og til det meste eg og Arild hadde på vår båt 15 stk på ein dag og til og være vår første tur så er me meir enn fornøyd med det :) Og at me skal ned igjen?? Absolutt ;)

Og dessuten så reiser ein jo på ferie kvert år med familie og då er det jo ofte at ein ikkje får lov til og fiske :-\ No skal eg på cruse med kjæring og sønn og det koster like masse ++ og eg får ikkje eingong lov til og ta med stang :'( For meg så er jo nesten det endå verre ;D

JonnyS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært super enkelt nei. Mye vær i den perioden dere var her.

Men i det siste så har været vært stabilt bra, og vi har sett, og fått bra med fisk. Personlig så har jeg hatt et bra og variert fiske. Med bones, snappers, hai, triggers og barracuda som faste innslag.

Skal straks ut og lete etter dagens første bones:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...