Gå til innhold

Min første bok


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Kjempeflott.

Skal kjøpes. Hyggelig at folk gidder å gjøre slike ting som dette, og da bør vi som har denne sykdommen stille opp og bruke noen kroner på handlings.

Gleder meg til å lese denne, og finne ting jeg ikke er enig i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Kjempeflott.

Skal kjøpes. Hyggelig at folk gidder å gjøre slike ting som dette, og da bør vi som har denne sykdommen stille opp og bruke noen kroner på handlings.

Gleder meg til å lese denne, og finne ting jeg ikke er enig i :)

Bra Henning. Det er dette det handler om. Jeg har bevisst lagt inn faktiske vanvittigheter for hver tiende side, kun for å skape diskusjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott.

Skal kjøpes. Hyggelig at folk gidder å gjøre slike ting som dette, og da bør vi som har denne sykdommen stille opp og bruke noen kroner på handlings.

Gleder meg til å lese denne, og finne ting jeg ikke er enig i :)

Bra Henning. Det er dette det handler om. Jeg har bevisst lagt inn faktiske vanvittigheter for hver tiende side, kun for å skape diskusjon :)

:rolleyes:

Tror dette blir en flott bok med beskrivelser av eget fiske, og det fra en med mye erfaring! Jeg skal i hvertfall lese for å lære og la meg underholde.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lørdag eller mandag til helgen får jeg faktisk min nye bok i hus. Jeg tillater å legge ved coveret. Jeg håper virkelig noen av dere der inne ønske å bestille et eksemplar og radbrekke mine synspunkter på fiske etterpå.

Hvis dere ønsker et eksemplar, kan dere ta kontakt på melding, eller gjerne på sms 95102704..

(jeg har fått tillatelse av sjefen - Rune S. til å offentliggjøre dette produktet her.)

post-1873-13949892387373_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt deg i 3 sekunder i livets perspektiv , men hadde gleden av å tilbringe en uke sammen deg på tur.

Tur... tur er ordet <<l Aldri vært noen lesehest, men denne er jeg genuint interrisert i fordi du er en person som fanger mennesker med din naturlige person. Lyst til å vite mere jeg Bjørnar. Før meg opp på lista di :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg har møtt noen før som har skrevet bok, så dette blir stas!!

Selv har jeg sunget duett med Jo Nesbø og er på hils med Levi Henriksen. Men så er jeg jo en mere likanes kar enn deg da!  ;D

Uansett, denne boka vil jeg ha. Pris? Bare å bestille ved å sende deg en sms med navn og adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bestillinger karer. Jeg kommer til å svare dere hver enkelt i forhold til praktiske ting ved utsendelse. Men send gjerne PM med adresse. Min kone kommer til å pakke og sende ut fra og med i dag. (Det er jækla my ræl å sette seg inn i rundt det praktiske gitt hehe)

Igjen på vegne av meg og min fiskekompis som har hjulpet meg med prosessen Bjørn Tore. Tusen takk for at der vil lese dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De første bestillingene er nok i posten sin makt nå JB.. Men kunne nok også vært lynsendt ut av meg også. Det ble bare litt mye jeg måtte sette meg inn i før jeg kunne sende. Viktig å ha ting ryddig og i orden. Hadde det ikke vært for kjærringa så hadde nok eskene stått her ennå :P.. Tommelen opp for henne! Håper det blir hyggelig lesning for dere.

Bjørnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk boka i posten idag. Dette blir kjempemessig for meg. Skal prøve denne gangen åsså å la kona være lydbok på sengekanten, hu leser mens jeg lytter, funket perfekt med boka Flyt av Lars Lenth.

To fluer i en smekk kalles det, kona blir ubevisst besudlet av flotte tanker om fluefiske, vi gjør ting sammen ;) Dette gleder jeg meg til.

Mvh

Robban

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...