Gå til innhold

scott a2


vake

Anbefalte innlegg

har en scott a2 selv som ser ut til å sprekke opp ørlite i den enne holken men det største problemet mitt er stanga begynte å ruste etter en tur i sjøen...

har også en e2, denne ruster ikke men holkene sprekker... skal kontakte scott på tirsdag for å se om det er noe de kan gjøre, vannitig gode stenger men håper ikke dette er gjennomsnitts kvaliteten dems..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

hei

har en  scott a2 som har begynt å sprekke i en av delene,er det noen som har erfart dette??

er det ikke noe garanti på detta??

setter pris på all hjelp

mvh

vake

Scott har vel noe av markedets beste garanti så dette skal være en smal sak.  Kvalitet på Scott er vanligvis helt i toppsjiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir beskjed straks jeg finner ut av det  ;D dette må på ingen måte tolkes som noe negativt mot scott, bare syntes det er rart at de samme feilene gjentar seg på mange scott a2 stenger. etter min smak er scott stengene mine virkelig drømme stenger  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Scott A2, ingen problemer whatsoever med denne. Min klare favoritt!

2 andre, 3 med meg som har fått raskt rust på ringene på stanga. men stanga er en drøm å kaste med og vannvittig og kjøre fisk på! min en 10 fot #6 blir da brukt i sjøen, blir din brukt i salt eller søtt vann...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...