Gå til innhold

Flyfishingnorway.net


Tor Arne

Anbefalte innlegg

Tja... hva skal en si a? Detta er ei side jeg prøver å få på stell. Det jeg har fokusert mest på sålangt er fluebinding. Fluemønstre og bindevideoer. Etterhvert vil det bli endel Blogg-Tv av ymse slag :)

Jeg har fått endel henvendelser på å legge til endel nymfer, våtfluer og streamere, men dette kommer ikke til å skje med det første.... Da må iallefall noen andre ta på seg å binde/ta bilder/filme.

Jeg klarer ikke å bli enig med meg sjøl om Layout`en på sida, så denne kommer til å variere litt, til jeg enten finner noe jeg liker, eller at jeg rett og slett har blitt lei, og gitt opp å styre noe mer med det :)

Ris/Ros er tillatt, og jeg setter pris på få høre hva dere mener mangler her, eller ting folk vil se.

http://www.flyfishingnorway.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sida er strøken den, Tor Arne . . . Du kan jo legge ut noe kasteinstruksjoner der etterhvert  :)

Ja, det er bare å ta turen det Lars, så kan jeg filme deg jeg  ppparty

Det blir nok noen kasteklipp etterhvert....blant annet noen enkle snake-roll i TRANGE posisjoner.. Jeg har noe materiale, men trenger litt mer før jeg setter sammen en snutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn sportsgreier på siden din. Tenker ikke på sportsfiske men sånn som kommer på tven etter nyhetene ???

Tøff side uansett :)

Blir litt av det sånn på vintern :) Det er stort sett hockeyen og fluebindinga jeg driver med om vintern :)

Men nu er det snart sommer... da blir det ikke mye sport altså, Sigve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånn sportsgreier på siden din. Tenker ikke på sportsfiske men sånn som kommer på tven etter nyhetene ???

Tøff side uansett :)

Blir litt av det sånn på vintern :) Det er stort sett hockeyen og fluebindinga jeg driver med om vintern :)

Men nu er det snart sommer... da blir det ikke mye sport altså, Sigve :)

Ja ikke lenge nå. Var litt kalt ute når jeg fisket i dag. Alikevel kom en Marginata seilende forbi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæpp!

Syns siden din har sett bra ut fra starten av jeg TA :)

Er dere like runde i kanta til enhver tid eller gutter? Det må da være noen sær-pilter som har noe å klage på? :)

-Hva vil dere se, som ikke er der?

-Hva bør jeg legge ut mer av?

-Hva bør jeg eventuelt fjerne?

-Hva kan jeg gjøre for å gjøre siden bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæpp!

Syns siden din har sett bra ut fra starten av jeg TA :)

Er dere like runde i kanta til enhver tid eller gutter? Det må da være noen sær-pilter som har noe å klage på? :)

-Hva vil dere se, som ikke er der?

-Hva bør jeg legge ut mer av?

-Hva bør jeg eventuelt fjerne?

-Hva kan jeg gjøre for å gjøre siden bedre?

Gi meg en halvtime ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...