Gå til innhold

Sesongstart i Trøndelag 2012


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

Gjest storfemti

Diskusjonen er at jeg og noen til prøver å få til et sosialt treff nå i starten av sesongen for å feire at vinteren endelig er på vei tilbake og kanskje få fiske litt om vi er heldige nok. Selve fisket er ikke i fokus, men at vi møtes. Fiske så tidlig er et sjansespill uansett, så da mener jeg at det hadde vært morro med noe slikt. Enkelte er ikke enige og da blir det en diskusjon ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen snakker om konk her.....

men sesongstart er sessong start og ikke en sosial happening.

om man inviterer til felles sesongstart, da er det ikke noe vits å tro at det å kanskje fiske er noe gøy. de fleste ha minimalt med fritid som kan brukes til fisking, at det er viktig å utnytte hver bidige sekund.

selv om det ikke skjer noe et sted, så kan man faktisk flytte til et annet sted, ikke nødvendig å sette seg ne og vente i timesvis.

men om man skal invitere til en "tullprat-stanga mi er bedre enn din-denne formen for fiske er den eneste rette-treff", det er noe helt annet

Er fullt mulig å møtes uten å disse hverandres fiske eller utstyr og heller dele erfaringer på det området man er mest komfortabel med. Føler du at du vil heller fiske for deg selv enn å treffes, så gjør du heller det. Er ikke tvunget oppmøte. Prøver bare å få til noe felles, men det er ikke så lett gitt :)

Har man ikke tid, så har man ikke tid. Er ikke værre enn hva man gjør det til selv

det er det ikke og det vet du godt min glass-venn ;);D

men om man inviterer til treff, så inviterer man til treff, ikke fisking. men nå så skal jeg ut og fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen er at jeg og noen til prøver å få til et sosialt treff nå i starten av sesongen for å feire at vinteren endelig er på vei tilbake og kanskje få fiske litt om vi er heldige nok. Selve fisket er ikke i fokus, men at vi møtes. Fiske så tidlig er et sjansespill uansett, så da mener jeg at det hadde vært morro med noe slikt. Enkelte er ikke enige og da blir det en diskusjon ut av det :)

på rett sted er det en fulltreffer, i ferskvann (nå), så vinner man lettere i lotto ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen er at jeg og noen til prøver å få til et sosialt treff nå i starten av sesongen for å feire at vinteren endelig er på vei tilbake og kanskje få fiske litt om vi er heldige nok. Selve fisket er ikke i fokus, men at vi møtes. Fiske så tidlig er et sjansespill uansett, så da mener jeg at det hadde vært morro med noe slikt. Enkelte er ikke enige og da blir det en diskusjon ut av det :)

Beklager at jeg brøt inn Raymond, uten å vite hva som gjaldt. Takk for opplysning. Fisketreff er trivelig. Jeg synes også det er forskjell på treff of fiske. Egentlig kunne jeg arrangert et trøndertreff på min hytte i Meldal. Den ligger et fluekast fra et fiskevann. Har sengeplass til endel.

Men da blir det et fiske, fluebinde, kaste, sosialtreff... da helst litt ut i sesongen, når det værste fiskesuget har gitt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Det går bra Bjørnar :)

Er stor forskjell på treff og fiske, men prøver å kombinere begge deler med hovedvekt på treff. Mulig at det ikke lar seg gjøre, men det skader ikke å prøve

Et slik treff hadde jo vært knall bare det ikke kræsjer med perioden fra rundt 15. juni til 15. juli. Er med jeg ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...