Gå til innhold

Isfritt i Trondheimsområdet?


Anbefalte innlegg

Tja, Nidelva er ganske spesiell fordi vanntemperaturen er høyere enn normalt på vinteren og lavere enn normalt på sommeren. (Pga at vannet som tas ut fra selbusjøen kommer fra dypet, og derfor er ganske lite påvirket av været oppe i dagen.) Man kan se vak i Nidelva hele året, så det er helt sikkert verdt en rekognoseringsrunde allerede nå, spør du meg. Det klekker helt sikkert steinfluer og mygg, så spørs det om fisken er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Bymarka er vel stengt til 1. mai? Har vært det så lenge jeg kan huske iaffal, står på sidene til TOFA

Nidelva er nok både stor og kald nå er jeg redd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor drar man og fisker utenom Bymarka da? Jeg får helt vondt av hvor lite jeg får fiska her i byen, så om noen har lyst til å dra med seg en gira jævel så er det bare å hyle ut! Tar med meg kamera og, så blir det fine fisk blir det også fine bilder :D Er alt for lite kjent her i byen, så setter utrolig pris på om noen hadde lyst til å hatt meg med! Lurer på om jeg kanskje skal ta sykkelturen opp til Leirfossen og sjekka elva da hvis bymarka er stengt foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...