Gå til innhold

Ørretfiske Trøndelag 2012


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Mygg i nidelva på lørdag. Så og si ingen aktivitet.

erdet fremdeles yoyo vannføring? var på smøla i helga, sol og masse vind. men man har det så gøy som man selv ordner, og vi hadde det masse gøy :D

Hva dere gjorde på Smøla som var så morsomt vil jeg helst ikke vite! Men hvordan fisket var er derimot av interesse. Rapport? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg i nidelva på lørdag. Så og si ingen aktivitet.

erdet fremdeles yoyo vannføring? var på smøla i helga, sol og masse vind. men man har det så gøy som man selv ordner, og vi hadde det masse gøy :D

Hva dere gjorde på Smøla som var så morsomt vil jeg helst ikke vite! Men hvordan fisket var er derimot av interesse. Rapport? :D

du får vente til jeg har skrevet ferdig ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mygg i nidelva på lørdag. Så og si ingen aktivitet.

erdet fremdeles yoyo vannføring? var på smøla i helga, sol og masse vind. men man har det så gøy som man selv ordner, og vi hadde det masse gøy :D

Hva dere gjorde på Smøla som var så morsomt vil jeg helst ikke vite! Men hvordan fisket var er derimot av interesse. Rapport? :D

her ern http://igorsoldo.com/index.php?option=com_content&view=article&id=153:sun-wind-a-trout&catid=35:norway&Itemid=54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest storfemti

hvordan er nidelva i midten av juli? er i trondheim ei uke ca, kan jeg forvente meg jojo kjøring av vannstand eller har de roa seg da? ;D

I midten av juli er nok Nidelva stabil og med normal vannføring så fremt ikke vi får samme mengder med regn som ifjor. De heftigste døgnflueklekkingene er nok over, men vårfluene har mest sannsynligvis startet

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...