Gå til innhold

Tørre rapporter 2013


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

  • Svar 213
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...
Gjest Unknown User

Hjemme etter tur i govannet sammen med Knut. Det gikk i mygg i dag. Jobbet litt med vulgata og klekkere men uten resultat. Straks etter jeg byttet til en liten mygg smalt det på en pen sak på 800 gr. Vi flyttet oss til den grunne delen av vannet og fikk raskt øye på et par griser av ørret. Det er en frøyd for øye å se når de går på grunne å plukker. Knut får på en utrolig fin fisk som vi ble enige om var på minst 1.5 kg. Den gikk seg fast i en vannlilje. Knut jobbet litt med den men den glapp etter litt jobbing. Vi så Veldig fin fisk i kveld. Opp over 2 kg grensen. Takk for jævli hyggelig kveld Knut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter tur i govannet sammen med Knut. Det gikk i mygg i dag. Jobbet litt med vulgata og klekkere men uten resultat. Straks etter jeg byttet til en liten mygg smalt det på en pen sak på 800 gr. Vi flyttet oss til den grunne delen av vannet og fikk raskt øye på et par griser av ørret. Det er en frøyd for øye å se når de går på grunne å plukker. Knut får på en utrolig fin fisk som vi ble enige om var på minst 1.5 kg. Den gikk seg fast i en vannlilje. Knut jobbet litt med den men den glapp etter litt jobbing. Vi så Veldig fin fisk i kveld. Opp over 2 kg grensen. Takk for jævli hyggelig kveld Knut.

Faen at den glapp!

Hadde lett vært min nye pers. Må tilbake, blir nesten skuffet om ikke to kilosgrensen går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter tur i govannet sammen med Knut. Det gikk i mygg i dag. Jobbet litt med vulgata og klekkere men uten resultat. Straks etter jeg byttet til en liten mygg smalt det på en pen sak på 800 gr. Vi flyttet oss til den grunne delen av vannet og fikk raskt øye på et par griser av ørret. Det er en frøyd for øye å se når de går på grunne å plukker. Knut får på en utrolig fin fisk som vi ble enige om var på minst 1.5 kg. Den gikk seg fast i en vannlilje. Knut jobbet litt med den men den glapp etter litt jobbing. Vi så Veldig fin fisk i kveld. Opp over 2 kg grensen. Takk for jævli hyggelig kveld Knut.

Faen at den glapp!

Hadde lett vært min nye pers. Må tilbake, blir nesten skuffet om ikke to kilosgrensen går....

knut!!! ta deg en bolle!! det siste fiske året ditt har vært på trynet rett og slett! nå har jeg bestilt cars sett med lukket haspel løsning til innlandet og elias sett til sjøen, begge med dupp og plastik bag! kommer i post kassa di om et par dager! over og ut!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter tur i govannet sammen med Knut. Det gikk i mygg i dag. Jobbet litt med vulgata og klekkere men uten resultat. Straks etter jeg byttet til en liten mygg smalt det på en pen sak på 800 gr. Vi flyttet oss til den grunne delen av vannet og fikk raskt øye på et par griser av ørret. Det er en frøyd for øye å se når de går på grunne å plukker. Knut får på en utrolig fin fisk som vi ble enige om var på minst 1.5 kg. Den gikk seg fast i en vannlilje. Knut jobbet litt med den men den glapp etter litt jobbing. Vi så Veldig fin fisk i kveld. Opp over 2 kg grensen. Takk for jævli hyggelig kveld Knut.

Faen at den glapp!

Hadde lett vært min nye pers. Må tilbake, blir nesten skuffet om ikke to kilosgrensen går....

knut!!! ta deg en bolle!! det siste fiske året ditt har vært på trynet rett og slett! nå har jeg bestilt cars sett med lukket haspel løsning til innlandet og elias sett til sjøen, begge med dupp og plastik bag! kommer i post kassa di om et par dager! over og ut!!!!!!

Kult, takk for utstyr. Sånn er det når man er hekta på fiske, får aldri nok utstyr. Har du noen fete gummimakk med lukt du kan slenge med også?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Taket / vaket sitter fortsatt på hornhinnen. Det var så lugnt og flyttet så mye vann og bølgene fra den flyttet nesten myrpletten vi sto på. Den vil jeg seint glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Unknown User

I kveld slo jeg tre personbeste, hvis det nå er noe å jakte på. To harr, 1.1, 1.4 og en ørret på 1.3 kg. Alle lot seg lure av aurivillii dun. Sinnsykt digg!

7464223126_d3af4b7787_z.jpg

7464218530_8687f4884d_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...