Gå til innhold

#2 eller #3 stang?


Anbefalte innlegg

Er sugen på en lett stang om dagen, på et ikke alt for stort budsjett. Har sett på Guideline Fario #2 og #3. Noen som har testet disse? Usikker på om jeg vil ha #2 eller #3. Mye liten fisk hvor jeg fisker, så tenker at en lett stang vil gjøre fisket litt gøyere enn med femmerstanga. Det jeg heller mest mot er Fario #2, Haze 2/4 snelle og Presentation WF snøre. Noen som har testet dette utstyret som har noe å komme med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at Fario i #3 er meget bra :) selv bruker jeg en Scott G2 883-4, og den er helt utrolig god til finfiske. Er kanskje noe dyrere enn Fario stanga men. Uansett tror jeg du gjør et godt kjøp med Fario i 2 eller 3. Bruker stort sett Fario #5 til det meste av mitt fiske, og den er i alle fall veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en gøy treer så anbefaler jeg at du tester Winston Boron IIx 8,5 fot - eller 8'6'' som det heter på fotspråket . Morsommere stang har aldri jeg hatt, ikke bedre heller. Nå jakter jeg febrilsk på samme feel i klasse 5.  ;)

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller en Sage One #3 som jeg har til salgs  ;)

den koster en del da, men når #7 oppfører seg som en #4 og bøyer seg helt ned til korken når man får en fisk på 500g så er det ingen tvil på at #3 føles som en pinne med småfisk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...