Gå til innhold

FFS Medlem Magnus Bakken har gått bort !


-Lars-

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Dette var forferdelig trist....! Også så ung...  Du hadde mange turer foran deg Magnus... Håper det finnes elver og vann der du er nå, med eventyrlige klekkinger og stor ørret vi ikke har sett maken til noe annet sted.

Hvil i fred, Magnus.

Og takk for inspirasjon gjennom dine innlegg og binde snutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videoene hans var veldig fine. Lært masse av dem, utrolig trist å høre :(

Fikk aldri muligheten til å treffe han som er veldig synd:(

Hvil i fred, Magnus!

Ja, Magnus var en flott fyr, og en svært ivrig fluefisker. Jeg tror han fikk et par forbilder i de erfarne Hunns-bautaene Per-Erik og -Lars- den korte tiden han lærte Hunns å kjenne. Kara som kjenner Hunnselva bedre enn de fleste. Husker også jeg vant en splitter ny flytering i en konkurranse engang som jeg gav til Magnus, men det var ikke det store ved den historien: Det store var at han manglet pumpe til flyteringen, og det hadde Magne Fjellstad fått med seg.

Magne ringte meg, og kommanderte meg til å møte han på Gjøvik togstasjon for å ta imot pumpa, slik at jeg kunne gi den til Magnus neste gang jeg møtte han. Magne kom på stasjonen - med toget og leverte flyteringpumpa til meg.

Slutten på historien var at Magnus fikk faren sin til å kjøre han ned til meg. Pumpa til Magne fikk han, og flyteringen jeg hadde lovet ham. Glad og ivrig var han. For nå skulle det fiskes utpå stille vann! Dagen etter dette ble jeg smal i øya, smilte for meg selv, og innså at både Magne og Magnus var smidd ut av noe godt stål. Godt stål.

Det er utrolig trist at slike god-folk som Magnus går bort i så alt for tidlig alder.

Bare trist. Og ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

×
×
  • Opprett ny...