Gå til innhold

Ny Runde?


Gjest nicolaj brekke

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest nicolaj brekke

Da er mine ferdig. Elendig bilde, men til å leve med inntil videre.

 

Niccos lurepuppe str 20.

 

TMC100 #20

Uni 6/0 Sort

I-strand hvit floss bakerst(fremst)

Lureflash rib, type MO1 mother pearl.

Siman Ice Dub nr 11, Olive brown bust.

Antron visible.

 

Nicolaj

post-367-13949845745088_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er eg og ferdig.......Fant ut til min forskrekkelse at eg er tom for små nok grizzley hackle, så det blei litt i største laget.................Men men, tror dei blei ok.

 

Sender mandag eller tirsdag.

 

 

 

Dette har eg god tro på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D He he . Sendte deg ein pm for 2min sida for å spørre om mine hadde komt fram :)

Var litt i stuss om eg hadde gjort rett 8)

 

Gler meg til å sjå resultata.

Kanskje eg får nåken nye idear om myggfluer? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

hahaha.. jeg satt nettop og fordelte opp og fikk ikke dette til å stemme. Vi var visst seks stykker. Dine har kommet frem da, men du hadde kun fem stk. Det betyr at en av oss blir manglende med en flue. Verre er det med Ingar... INGAR! Skal vi vente eller?

 

Nicolaj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro med bilder av fluene. Har en av dere muligheter til å ta noen greie bilder? Det hadde gjort seg å fått mønstrene inn under flueringen: http://www.fluefiskesiden.no/modules.php?name=div Eller hva?

 

Og hvis dere gidder å bruke 5 minutter hver på å sende meg en materialiste i tillegg så hadde det vært supert. bilder og kommentarer til fluer, fiskeopplevelser o.l. mottas med takk & :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro med bilder av fluene. Har en av dere muligheter til å ta noen greie bilder? Det hadde gjort seg å fått mønstrene inn under flueringen: http://www.fluefiskesiden.no/modules.php?name=div Eller hva?

 

Og hvis dere gidder å bruke 5 minutter hver på å sende meg en materialiste i tillegg så hadde det vært supert. bilder og kommentarer til fluer' date=' fiskeopplevelser o.l. mottas med takk & :D[/quote']

 

Det må vi vel kunne ordne!!

Kan sende bilder og beskrivelse av mine!!

Sender vi de på mail til deg Rune?

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...