Gå til innhold

New Zealand februar 2013


Ingar Rognås

Anbefalte innlegg

Da blir det endelig en tur til andre siden av kloden igjen :)

Ser ut til at det blir 2-24 februar.

Skal være en uke alene først før to kompiser kommer de siste to ukene.

Hadde vært hyggelig med selskap noe av den første uka så er det andre som er nedover og trenger en spotter er det bare å skrike ut.

Vi flyr til Wellington og tar fergen over til Picton så det blir nok i hovedsak sørøya på denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Da er det kun en drøy mnd. igjen til avreise og det er på tide med litt mer detaljplanlegging.

Jeg sitter og forsøker samle et lite knipe elver som bør besøkes så er det noen som har noen konkrete tips de vil dele hadde det vært hyggelig med en pm ;)

Har plukket opp og ryddet litt i en gammel blogg som kommer til å brukes under oppholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kan være glade dere ikke er her nå. Syyyyykt mye vann og storflommer over det meste av sørøya. Kommer mer regn i tiden fremover også. ser ut til å bli mye tid til fluebinding i tiden som kommer....

Huff ja. Har fulgt med på været og det ser ikke lovende ut. Nede i Fiordland hvor jeg hadde tenkt meg en tur ser jeg det er over middels anstendige mengder nedbør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være glade dere ikke er her nå. Syyyyykt mye vann og storflommer over det meste av sørøya. Kommer mer regn i tiden fremover også. ser ut til å bli mye tid til fluebinding i tiden som kommer....

Huff ja. Har fulgt med på været og det ser ikke lovende ut. Nede i Fiordland hvor jeg hadde tenkt meg en tur ser jeg det er over middels anstendige mengder nedbør.

Tror timingen er riktig. La det regne litt en stund slik at det ikke blir fisket hardt frem mot starten på februar. Fisken er da klar for noen nordiske fluer igjen....

Kommer til å blogge litt her:http://ingarr.blogspot.no/?m=0 underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...