Gå til innhold

Mini Comparadun


Robban

Anbefalte innlegg

Nice! Skulle til å si det samme angående t-shorta men Beelzee kom meg i forkjøpet.

Håper det kommer masse videoer fra deg utover, Robban, og gleder med til du legger ut en video av de snasne streamer'ne dine. Har satt meg ett mål om å mestre ett par av dem i vinter.. (hint hint) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra Robert. Bruk en annen t-shirt neste gang. Det ble uryddig med den bakgrunnen.

Dette var det jeg trengte for for å komme igang med disse småjævlene.

Danke.

Nå må du lese slovenia tråden din først da din sopp. ;D

Jeg beklager jo at jeg var overivrig og glemte at jeg er guidelinehore.

Jeg løp ned og skiftet klær til en nøytral skjorte, men da ble det uskarpt.

Og med opplastning til vimeo og konvertering i vegas så er det ikke mere enn tia i veien før jeg legger ut en låt i "hvor alkefull som meg" er du tråden ;D ;D.

Men som sagt fint at du kritiserte den bakgrunnen. Jeg håper andre også gjør det samme.

Kom med meninger. Hva synes du?

Jeg tar ingenting som krittik, bare som råd til neste prosjekt.

Vær snill og fyr løs.

Kom gjerne med forslag til mønster også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Skulle til å si det samme angående t-shorta men Beelzee kom meg i forkjøpet.

Håper det kommer masse videoer fra deg utover, Robban, og gleder med til du legger ut en video av de snasne streamer'ne dine. Har satt meg ett mål om å mestre ett par av dem i vinter.. (hint hint) ;)

Neste video er dedikert til deg waffer'n.

Den kommer til å hete midi-Zonker. Er så mye å gjøre rundt det temaet , men jeg skal prøve å lage en en oppskrift som sier her kan vi exprimentere akkurat som vi vil <<l

Starter til uka. Må bare skaffe en skjorte/t-sak som er nøytral ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke binde en kul nymfe? Gjerne en du vil anbefale å ha i boksen i ex,jugoslavia.

Det hadde jeg likt :)

Ps: tror ikke akkurat du trenger å beklage noe.....

Det kan jeg gjøre i morra da rødvinen og øl ikke favoriserer tukling med ting som blir litt vanskelig i skrivende stund.

Jeg er på stadiet elsker deg over alt i verden Frode ;D ;D ;D

Neida, bare kødder , men brisen det er jeg ;D ;D

Nymfe kommer i morra , men da er jeg stygt redd jeg må kopiere mentor Rune.

Nymfe kommer uansett. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke binde en kul nymfe? Gjerne en du vil anbefale å ha i boksen i ex,jugoslavia.

Det hadde jeg likt :)

Ps: tror ikke akkurat du trenger å beklage noe.....

Det kan jeg gjøre i morra da rødvinen og øl ikke favoriserer tukling med ting som blir litt vanskelig i skrivende stund.

Jeg er på stadiet elsker deg over alt i verden Frode ;D ;D ;D

Neida, bare kødder , men brisen det er jeg ;D ;D

Nymfe kommer i morra , men da er jeg stygt redd jeg må kopiere mentor Rune.

Nymfe kommer uansett. <<l

Hehe du skal få en ordentlig bamsekos ved neste korsvei ;D

Gleder meg til å se en nymfevideo :)

Du er utrolig dyktig fluebinder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du alltid tre cdc fjær uansett str? Bare tillpasser str på cdcfjærene?

Yepp Frode. Bruker bare 3.

Hovedregel er da at den første(oppå kroken), er fyldig og de på siden er påfyll, og trekkes bitte bitte bitte litt kortere som en vifte. Comparadun skal se ut som vifte for oss fiskere. Mengden fibre øker med krokstr. Det samme gjør det med valget av kropp. Jeg liker goose biot og jeg liker staffan, ikke lett dette her.

Hva ørreten ser Frode håper jeg aldri vi havner i på den vanskelige måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du alltid tre cdc fjær uansett str? Bare tillpasser str på cdcfjærene?

Yepp Frode. Bruker bare 3.

Hovedregel er da at den første(oppå kroken), er fyldig og de på siden er påfyll, og trekkes bitte bitte bitte litt kortere som en vifte. Comparadun skal se ut som vifte for oss fiskere. Mengden fibre øker med krokstr. Det samme gjør det med valget av kropp. Jeg liker goose biot og jeg liker staffan, ikke lett dette her.

Hva ørreten ser Frode håper jeg aldri vi havner i på den vanskelige måten.

Takk for grundig svar. Du er tross alt min mentor når det kommer til fluebinding. Robbans ord er lov her! Deilig å komme igang igjen.

En stund siden jeg har bindt noe særlig nå. Briller gjorde underverket.

Så takk for video. et var det som skulle til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra Robert. Bruk en annen t-shirt neste gang. Det ble uryddig med den bakgrunnen.

Dette var det jeg trengte for for å komme igang med disse småjævlene.

Danke.

Veldig bra Robert, og så lenge du har på deg t-shirte er jeg fornøyd ;)

Etter voldsomt mas fra en viss sørlending så har jeg vært på dressman idag og brukt astronomiske summer på blå t-skjorter. Ligget våken i hele natt og tenkt på dette.

Lagd ny video med mere behagelig bakgrunn.

Det blir åsså en liten nymfevideo til deg Ruffeluffen, litt senere idag :-*.

Filming uten T-skjorte tar vi litt senere Nofish, som litt stemmningsdemper i en krangletråd ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer en snutt til ikveld av en midi zonker. Den blir erotisk fin å se på. Er så morro å binde sånne fluer. <<l <<l

Konge, Robban!! :-*

Kjærringa er vekk i kveld så da blir det fuktig på stikka. ;D

Er til konvertering og godkjenning nå Waffer'n, en snau time til så blir det midizonker <<l

Praten er så som så, hater virkelig de greiene der. Men etter en par hundre videor så kanskje det blir naturlig å snakke.

Du får bare leve med det/meg ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...