Gå til innhold

Midi Zonker


Robban

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt en flue i Fluedatabasen.

Om fluen / fisketips:

Bla bla litt senere

Hei allle sammen.

Ting tar tid og da tar vi en øl

Neida . Litt alvor her nå fra meg.

Streamerfiske er for de fleste helt fuck off, men jeg vil gjerne debatere mot.

Liker å sette meg inn i ting og da spesielt fluebinding.

Det er tankene bak, ideer, inspirasjon fra kompiser, insp fra dere på nettet som driver meg.

Streamerfiske blir ofte katogirisert som dengefiske, og med god grunn. Vi får stor fisk på dette fisket, det gjør vi.

Men hva med å ta det en anelse lenger?.

Satse litt på at det ikke bare er på hell å lykke og det å sette på en svart wollybugger.

Lagt ned mye tid i dette fisket og oppdager på samme måte som alt annet at, her,her er det mye å lære.

Nei nå blir det så jævlig rart fra meg at jeg skal spare dere, jeg kunne pratet i timevis

Vi korter det ned og sier bare at det utrolig morro å lage sånne fluer som tar litt mere tid og ender opp med at det faktisk har noe for seg.

Dere for bare leve med litt lam tale fra meg, men det blir sikkert bedre over tid.

Dedikerer denne videon til fiskekompis Igor. Han er ikke død, men han inspirer meg med sitt pågangsmot og sine fine bindevideor. Neste mann på lista er Waffer'n fordi jeg lovte han det igår i rødvinssus   

Dette her er bare kuult, prøv 

http://fluefiskesiden.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=151&flyid=260

Hilsen

Robban

(laget automatisk av Fluedatabasen)

341657050_100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra Robert,

Lagde meg en fargevariant jeg ikke har prøvd før her i dag.

Tror jeg har sett at du har hatt noen lignende før. Har du prøvd de under fiske?

[attachimg=1]

Nei Marius, har ikke prøvd den. Har bundet den sjøl med den fargen i zonker, men aldri testet.

Det ser så flott ut, men jordfarger osv ringer bedre i mitt hodet.

Trur du skal lytte til Ruffen nå, at den funker på en sommerdag i sjøen.

Han tar seg faktisk en tur på sommerstid i sjøen, da vi flyr i marka og leter etter vak.

Jeg er likevel i troen, treffer du fisk i bett, så får du fisk på nesten hva som helst (sjø-ørret)

Men det er bare enkle tanker. Jeg liker å gjøre det vanskeligere, for da har jeg ihvertfall noe drive med, og blir mere tilfreds når det klaffer. ;D ;D

Jeg kan ikke matche noen som fisker bare sjø-ørret med tanker om ditt og datt. Men morro når min egne tanker klaffer.

Om det har noe med saken å gjøre er jeg dog usikker på.

Man får fisk på fluer man har tru på, da fisker man mere effektivt, uansett hvordan den er laget.

Men vi har jo åsså sett fluer som virkelig funker bedre enn andre under gitte forhold vi Marius.  ;) ;) ;).

Meget fin flue Marius <<l du har blitt veldig flink <<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...