Gå til innhold

UV lykt


Atle L

Anbefalte innlegg

Lina og Loons wader-rep, er ikke til å sammenligne.

Her har jeg aksakt samme oppfatning som Tormod.

Etter som jeg har skjønt, så er det problemer med å få tak i riktig Lina lim, noe som er litt leit, siden ,min snart er tom :)

8130155673_dd24d9d5f2_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk "bug-off" i dag (har jo testet diverse produkter fra ebay) og kan konkludere med at det beste resultatet hittil er kombinasjonen av Ultra-fire sin UV lykt og "bug-off".

Var uheldig og fikk litt lim i krokøyet på en buzzer, og det var ikke veldig lett å få stukket opp igjen. Godkjent for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har bruk den over lengere tid og funker helt supert. Tok en glassplate og festa en foam remse så har jeg mulighet til og serieherde. Bruker lykt først for og slippe sig  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har bruk den over lengere tid og funker helt supert. Tok en glassplate og festa en foam remse så har jeg mulighet til og serieherde. Bruker lykt først for og slippe sig  <<l

Kult!

Funker det bedre pga lysstyrken eller pga muligheten til å la flua «stå lenge i ovnen»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjøpte denne lakken sammen med laserpennen og synes det funker bra.  Hard overflate på noen sekunder..

http://www.ebay.com/itm/UV-CURED-RESIN-THE-BUG-THAT-BONDS-FOR-FLYTYING-CHEAPEST-ON-EBAY-/370594459484?pt=UK_SportingGoods_FishingAcces_RL&hash=item564926af5c

Da har jeg testet limet. Det er litt tynnere en tina topcoat, men herder like bra! Så det kan trygt anbefales:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for sent svar, det ccg limet herder men overflaten blir seig. I hvertfall det jeg testet for noen år tilbake. Dersom du stryker over litt headcement så blir det bra. Sjekk linken over fra ebay, det limet der koster 9 euro å herder bedre, men det er litt tynt. Dersom du skal bygge hoder på decievere og jiggy etc. Det går det å men litt knot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at så mange av dere har UV-lim kjøpt i utlandet som ikke herder så har jeg gjort en test. Har tatt 6 forskjellige typer og satt de ut i kulda, alle herda før test, men ingen herda etter frost, tror nesten vi får unngå bestille UV- lim på vinteren  :)

Der har du det, da er det bare å vente på våren:-) bra jobba:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at så mange av dere har UV-lim kjøpt i utlandet som ikke herder så har jeg gjort en test. Har tatt 6 forskjellige typer og satt de ut i kulda, alle herda før test, men ingen herda etter frost, tror nesten vi får unngå bestille UV- lim på vinteren  :)

Danner mening! Godt jobba  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Drar opp denne igjen, da det ikke er mulig å søke etter andre tråder om emnet ("Ett eller alle dine søkeord var under 4 tegn, eller så søkte du på ord som ikke er tillatt. For eksempel "html", "img", osv. Vennligst gå tilbake og øk lengden på disse søkeordene eller velg andre søkeord.")

 

Har folket fremdeles god erfaring bed BUG-OFF? Vil det funke bra med f.eks. denne lykten? 

 

Dette er jo omtrent gratis i forhold til bug-bond sitt alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...