Gå til innhold

UV- Shrimp- Eyes


Robban

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt en flue i Fluedatabasen.

http://fluefiskesiden.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=151&flyid=265

Hei.

Ble en amøbevideo i kveld fra meg. Ingen flue , bare noen øyne.

Ikke noe spesielt, men alle er ikke på det samme stadiet, så for noen kan det være til nytte :).

Hadde rigga videolys og div , men dragen drev å å lagde kjøttpudding og potetmos, så i farta glemte jeg å skru på det.

Det oppdaget jeg midtveis, og da var det for sent :rolleyes:.

Det ble litt mørkt og med mye gulstikk, men når kanskje 30 stk ser den så er det jo ikke så nøye <<l

Som sagt i vid'n ikke nødvendig , holder med sene og lighter , men bindelysten og lysten til å være kreativ øker når man driver å diller med ting. Ihvertfall for meg <<l <<l <<l

Jada, t-skjorta var i minste laget ;D

Hilsen

Robban

(laget automatisk av Fluedatabasen)

349936585_100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Henning  ;D

Skal lage en kul reke åsså <<l

Ser ut som om jeg må lage meg opp en liste med ting som "mangler" for alt annet en tørrfluer :)

Mangler en del til slike "hip hop" fluer, og må nok ringe deg på jobb og legge inn en bestilling når lista er ferdig. :)

Er rimelig slanke saker i "Sjø skuffa"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl er godt og passer godt til fluebinding av og til <<l.

Takk for tilbakemelding gutter <<l

Olav:

Fargepulver i uv-lim som i gamle dager med lyskroker og pilking trur jeg du skal være litt forsiktig med.

Dette herder jo med lys så hvilke fargepigmenter man bruker, og mengde, vil jo påvirke herdingen.

Vet at det kommer noen godsaker fra Loon om en liten stund som dreier seg om det du spør om. Men her er det ikke snakk om "solide farger" , kun tilsetning som feks Pearl flake og tungstenpulver osv.

De kommer åsså med en ny utgave clear som er tynnere <<l.

Vet for lite om det til å gi et godt svar, men egne småforsøk med blanding av gamle godsaker fra mine glansdager som pilkedude har vært heller dårlig. ;D

Har puttet en del godsaker fra "gamle malerteknikker kofferten" min i guffa , men med dårlig resultat 8)

Epoxy dør aldri ut så holder meg der når jeg skal gå bananass <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suverent  <<l takk for titten , venter i spenning på reka  :)

Faen  :rolleyes: Hadde trudd den setningen ville sakte dø ut å bli glemt ;D Men ok....... ;D ;D ;D ;D

Reke kommer litt senere Geir  <<l

Gamle ting får fort nye navn og i nye varianter, så det er ikke lett å være nyskapende lenger, men jeg kan jo mekke sammen noe.  Uansett, ting som blir gjentatt, kan jo være gode nyheter for de som er i startgropa, og /eller en påmindelse for de som har glemt, eller bare trenger en boost og ny inspirasjon.

Må tenke litt........................ :rolleyes: ::):rolleyes: ::):rolleyes:;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middelmådig film, xl holder ikke mål, gå opp til xxxxxl str. på gensern neste gang. ps. glemte du fotolys. Dette er slett arbeid SKJERP DEG ROBERTOOOOO  ;D ;D ;D

Hehehe, ikke bry deg om dette ROBERTOOOOO!!!! Det kunne vært MYE verre!!  F. eks om du hadde brukt den rosa t-skjorta str. L, da kunne vi lett fått litt åndenød...

Du fikk fram budskapet, og DET er det viktigste. Det er ikke innpakningen som teller, men innholdet!

BramaBrama, Your turn to make å movie! We are all waiting .... ;D ;D ;D ;D

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...