Gå til innhold

Fluesurring i Oslo 2012/2013


Eirik Rusten

Anbefalte innlegg

Godtfolk!

Kjører i gang en ny tråd for dette, for og prøve å skape litt "blest" ;) I fjor arrangerte vi noen bindekvelder på Lysaker - ikke all verdens oppmøte, men vi var noen få som synes det var flotte saker. Dessverre skal visst kosebamsen Ruffen ikke jobbe i Oslo i vinter, så da blir det opp til oss andre å få kjørt dette. Kanskje vi kan lure ham på besøk :)

Saken er det at jeg jobber på Lysaker og har greie lokaler til rådighet for bindekvelder, projektor og lerret kan feks brukes. Vi har samlet oss rundt kl 17-1800 og bundet fluer til utpå kvelden.

Jeg har liksom forhåpninger om å få i gang en god greie her med mange som blir med, både erfarne og nybegynnere. Det skal være trivelig og sosialt, og nye fluebindere skal få tips og råd fra de som har drevet med det litt lengre.

Så foreløpig er det bare for å lodde stemningen, og så kanskje vi kjører første kveld uti november. Hvem er med?

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg kunne godt tenke meg å bli med i blandt, såfremt jeg har tid!  <<l

Ja, alle er velkommen og man trenger selvsagt ikke være med alle gangene.

Folk må gjerne komme med ønsker om dager dette skal/skal ikke avholdes på.

Som en ekstra gulrot kan det opplyses om at undertegnede står for brus og snacks! Øl må du ta med sjøl dersom du tar toget (Lysaker stasjon er forresten bare 6-7 minutter unna), og Nordisk Fiskeutstyr er bare noen hundre meter unna i tilfellet man trenger påfyll av noe (ikke øl).

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg å bli med i blandt, såfremt jeg har tid!  <<l

Ja, alle er velkommen og man trenger selvsagt ikke være med alle gangene.

Folk må gjerne komme med ønsker om dager dette skal/skal ikke avholdes på.

mandager og tirsdager er ganske fullstappede for min del, men om det havner på en annen dag enn disse burde det går greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bare for å gjøre det klinkende klart: hvem som helst kan være med.

Har du nettopp begynt med fluebinding? Da vil du få mye hjelp.

Vet ikke om du vil begynne med fluebinding, men har lyst til å prøve? Du får låne utstyr og prøvd deg.

Har du knyti fluer så lenge at du er lei? Få tilbake gnisten.

Bare lyst på brus og snacks og en prat? Det ordner vi!

Velkommen!

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gjøre det klinkende klart: hvem som helst kan være med.

Har du nettopp begynt med fluebinding? Da vil du få mye hjelp.

Vet ikke om du vil begynne med fluebinding, men har lyst til å prøve? Du får låne utstyr og prøvd deg.

Har du knyti fluer så lenge at du er lei? Få tilbake gnisten.

Bare lyst på brus og snacks og en prat? Det ordner vi!

Velkommen!

Eirik

Det var bra skrevet Eirik, og det var fint at du nevnte. En mere glimmrende måte å starte fluebindinga på enn dette skal man lete lenge etter. Her vil du etter 2 sekunder føle deg hjemme og klar for læring. Jo ferskere du er, jo bedre vil du bli tatt imot <<l

Her trenger du ikke engste deg for noen ting. Det finnes ikke noe bedre en å lære bort til andre. Det gir mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...