Gå til innhold

Ny ring?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Jeg mister fokus med alle innleggene her :) Ruffen, du får holde kontroll på hvem som er deltagere etc og oppsummere i første innlegg. Slik at en har en oversikt der. Misstenker at denne tråden er 40 sider når ringen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg mister fokus med alle innleggene her :) Ruffen, du får holde kontroll på hvem som er deltagere etc og oppsummere i første innlegg. Slik at en har en oversikt der. Misstenker at denne tråden er 40 sider når ringen er ferdig.

Skal gjøre mitt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ufrivillig påmeldt denne ringen  aaadmin og melder pass av 3 grunner:

1. Jeg driver å pusser opp kjellernedgangen og skal bygge nytt bad i kjelleren etter det (før jul).

2. Da blir dette bare stress

3. Fluene jeg binder klarer dere fint å binde selv  ;D

Håper dette er gode nok grunner til å melde pass. Spesielt med tanke på at jeg aldri meldte meg på  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ufrivillig påmeldt denne ringen  aaadmin og melder pass av 3 grunner:

1. Jeg driver å pusser opp kjellernedgangen og skal bygge nytt bad i kjelleren etter det (før jul).

2. Da blir dette bare stress

3. Fluene jeg binder klarer dere fint å binde selv  ;D

Håper dette er gode nok grunner til å melde pass. Spesielt med tanke på at jeg aldri meldte meg på  ;)

Dårligste unnskyldningene jeg har hørt bbboobies

Får håpe du blir med neste gang da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står et spørsmålstegn ved navnet mitt. Jeg har skrevet at jeg binder en buzzer og kan ikke se at det er registrert hos deg. Kan du være så snill å korrigere dette. Jeg blir litt amper av sånne ting Herr Ruff.

Du fikk meg inn i dette med en enkelt spøk , nå må du skjerpe deg før det bare blir en palmermygg :o.

Og den skal vi ikke spøke med, en av mine favoritter faktisk <<l

Du er slem ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Eller jeg vet de fisker bra. Håper dere vil prøve de.

Føler meg ikke akkurat klar for å produsere fluer noen vil fiske med selv . . . Er ikke akkurat på denne årstiden jeg er mest inspirert hva fluebinding angår, og gruer meg som ei bikkje til å ta fatt på noe så enkelt som f-fly  ;D

F-fly er vel i grenseland til å kunne kalles et mygg-mønster også, selv om jeg har hatt bra fiske med dem under mygg-klekkinger rett etter isgang om våren. Det samme har jeg forsåvidt hatt under døgnflueklekkinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Eller jeg vet de fisker bra. Håper dere vil prøve de.

Er det virkelig noen som fisker med de fluene du får i en slik ond sirkel? Jeg har de jeg fikk sist jeg var med, på den samme skumgummibiten som de kom på. Ligger og flyter i en skuff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Eller jeg vet de fisker bra. Håper dere vil prøve de.

Er det virkelig noen som fisker med de fluene du får i en slik ond sirkel? Jeg har de jeg fikk sist jeg var med, på den samme skumgummibiten som de kom på. Ligger og flyter i en skuff...

Første gangen jeg er med på noe slikt, og jeg kan love at det blir bråk om jeg ikke er fornøyd med fluene jeg får  >:(

På den annen side ; Jeg vil ikke ha noe av at noen av de andre deltagerne bruker mine fluer i kommersiell hensikt, og skaffer seg et godt navn i miljøet ved å ta æren for mine kunstverk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Frode nå får du faen våkne. Jeg har også skrevet hva jeg surrer sammen. Makan >:(

ja får jo bare beklage da din helvetes pissemaur.Jævlig så kjepphøye den oljen har gjort disse faens folka.

[/quote)

Er ikke oljen sin skyld.Vi er bare bedre, og sånn er det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på flue jeg har bundet så synker selvtilliten en smule. Men det er jo disse jeg fisker med og føler fisker bra.

Eller jeg vet de fisker bra. Håper dere vil prøve de.

Er det virkelig noen som fisker med de fluene du får i en slik ond sirkel? Jeg har de jeg fikk sist jeg var med, på den samme skumgummibiten som de kom på. Ligger og flyter i en skuff...

Første gangen jeg er med på noe slikt, og jeg kan love at det blir bråk om jeg ikke er fornøyd med fluene jeg får  >:(

På den annen side ; Jeg vil ikke ha noe av at noen av de andre deltagerne bruker mine fluer i kommersiell hensikt, og skaffer seg et godt navn i miljøet ved å ta æren for mine kunstverk !

Hehe, godt poeng. Gud forby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...