Gå til innhold

Ny ring?


Ruffen

Anbefalte innlegg

Robban er binder nummer seks ifølge første innlegg, så bare gi beskjed om hvilken flue du skal binde Robban.

*

Faen er dere blinde alle mann  eller , det står buzzer >:(

Siden Ruffen klarte å snike seg til det jeg hadde lyst til å binde, så får jeg vel binde en buzzer jeg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Robban er binder nummer seks ifølge første innlegg, så bare gi beskjed om hvilken flue du skal binde Robban.

Robban har lovet å binde buzzere, noe jeg håper han gjør, slik at jeg omsider kanskje får kloa i en buzzer som fisken viser interesse for, også  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban er binder nummer seks ifølge første innlegg, så bare gi beskjed om hvilken flue du skal binde Robban.

Robban har lovet å binde buzzere, noe jeg håper han gjør, slik at jeg omsider kanskje får kloa i en buzzer som fisken viser interesse for, også  :)

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................................................... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je å je å je å je å je å je å - men usikker på mønster, jo forresten en KILLER, liten småsnacksin sak

La oss alle tenke at vi har 2 ører, og én munn her nå. Mange svært dyktge karer til å binde her.

Skreik je for høgt tæll å vara mæ brunern? ?. Hæll.....

Du må nå ikke blande inn meg i detta  :)

(PS Jeg legger på noen  ;D ;D ;D så du skjønner at jeg bare tuller med deg  :)  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bidrar med en liten anonym sak, Tore myggen. Like stygg som opphavsmannen!  ;D ;D

De som har fisket sammen med Tore i Tokkeåi vet at den fungerer under de rette forholdene. Da står han og drar fisk og du står og lurer på hvilken magnet han fisker med. Som regel får du bare et glis tilbake når du spør.

Jeg vet det kan være Tore myggen:)

På engelsk finnes det et uttrykk som sier: "less is more!" Det synes å gjelde for mange fluer, også denne.

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at dette blir en rimelig heftig ring :)

Mange superhelter med her. Robban er min superhelt.

Jeg skulle akkuratt til å sende og hadde lagt et lite knippe fluer til distrubutør. I dette tilfellet deg Henning. Men ettersom jeg ikke er din superhelt plukket jeg de ut igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en klekker fra meg.

Når jeg ser startfeltet her kjenner jeg at prestasjonsangsten kommer snikende!

Jeg binder med klar tape over øynene så det flimrer litt og fingrene tapet sammen så jeg kommer ned på deres nivå. Så du trenger ikke engste deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vika oppkalt etter meg. Håpa på hele øya skulle bli det, men der gikk grensa sa ordføreren i kommunen. Drittsekk.

Men fantastisk spørsmål forresten. Er du reporter eller noe?

Slike spørsmål er ikke for hvem som helst !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vika oppkalt etter meg. Håpa på hele øya skulle bli det, men der gikk grensa sa ordføreren i kommunen. Drittsekk.

Men fantastisk spørsmål forresten. Er du reporter eller noe?

Slike spørsmål er ikke for hvem som helst !

Det er viktig å grave i dybden. Spesielt nå i disse valgdager. Bare tenk på watergate du...

Ser ikke ut til at det blir flere deltagere nå. Skal vi da sende 10 fluer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tugget sammen 10 f type fly i dag, og har gjort meg litt i flid med å få tatt skikkelige bilder av kunstverkene, også.

Som dere ser har jeg lagt ekstra mye arbeid i kroppen på flua, alle detaljer har en hensikt, og det vil forundre meg mye om dere kommer til å benytte andre fluer enn denne kommende sesong  8)

8175256910_2864dc9b0c_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...