Gå til innhold

Ny ring?


Ruffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg tenkte på en ting i dag, og lurer egenlig på hva dere ville gjort.

Jeg har nå registrert at -Lars- har postet sine fluer. Når de kommer til meg, så sitter jeg altså her med noe som er antagelig verdt godt over 3 millioner kroner.

Da tenker jeg følgende. Skal jeg fortsette å jobbe, tjene penger på en ærlig måte?

Eller skal jeg pakke i dag, vente på postbilen i morgen, for så å rømme ut av landet når den kommer?

Jeg er antagelig villig til å bli kriminell for en så sikker plan. I uniten er fluene antagelig ENDA mer verdt også.

Hvor mye vil feks Obama betale for å så rå samling med mygger?

Ja....... Hva ville dere gjort karer? Ærlighet varer lengst prinsippet? Eller gi blanke og stjæl fluene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på en ting i dag, og lurer egenlig på hva dere ville gjort.

Jeg har nå registrert at -Lars- har postet sine fluer. Når de kommer til meg, så sitter jeg altså her med noe som er antagelig verdt godt over 3 millioner kroner.

Da tenker jeg følgende. Skal jeg fortsette å jobbe, tjene penger på en ærlig måte?

Eller skal jeg pakke i dag, vente på postbilen i morgen, for så å rømme ut av landet når den kommer?

Jeg er antagelig villig til å bli kriminell for en så sikker plan. I uniten er fluene antagelig ENDA mer verdt også.

Hvor mye vil feks Obama betale for å så rå samling med mygger?

Ja....... Hva ville dere gjort karer? Ærlighet varer lengst prinsippet? Eller gi blanke og stjæl fluene?

Vel, jeg tror at når du åpner konvolutten og får se fluene så vil evnen til å tenke klart forsvinne et par døgn. Jeg anbefaler deg uansett å ta de to døgnene før du gjør noe noe du kan komme til å angre på. 3 mill er ikke mye penger i dag, hvis man ser stort på det. Surret forresten et par bonusfluer til deg også, som ikke akkurat minsker totalverdien  ;)

Hvis det nå kommer frem, da . . . Jeg la de i en slik filmrullboks, puttet den i en standard-konvolutt, og klistret på et standard brev-frimerke. Håper det ikke koster noe ekstra pga den lille boksen  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA............... Robban sine fluer er komt :D :D :D :D :D  Jeg ler meg ihjel. Satan hvor drita dårlig alle andre en Sigve er til å binde fluer..... Meg selv innkludert. Folkens, vi kan legge opp hele dritten :)

Robban, takk for bonusfluer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robban, takk for bonusfluer :D

Litt må du ha for jobben ;D Kan godt bruke 3x på disse. Bare et råd <<l

Synes hele ringen ble et pes jeg, så jeg bandt to minizonkere til Henning og satt bort de 11 andre til en jiggfisker som heter Pjoter. Han gjorde jobben glatt for to bokser med maggot.  Hvis de ble litt ujevne så får dere skylde på han. Han kjører foresten en bulka rød Seat og bor i Lillestrømområdet ;D<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA............... Robban sine fluer er komt :D :D :D :D :D  Jeg ler meg ihjel. Satan hvor drita dårlig alle andre en Sigve er til å binde fluer..... Meg selv innkludert. Folkens, vi kan legge opp hele dritten :)

Robban, takk for bonusfluer :D

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt ok Henning :).

Men, du ser vel at det er fort å tolke innlegget feil, særlig etter en slitsom dag. At det er få, om noen, som binder fluer som Sigve, VET alle som har sett kunstverkene han tryller frem. Robban er sannelig ikke borte han heller!! Og du er en mester selv, både bak bindestikka og kamera.

En ting er fine fluer, det som også gjør denne runden spennende er at de leveres av personligheter som jeg anser som svært habile fiskere.

Derfor gleder jeg meg ekstra til å motta en god dose inspirasjon, noe jeg trenger etter en heller slitsom høst...

:)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alt kommer til alt er det tross alt uvesentlig hva andre fluefiskere mener om andres fluer, er det ikke ?  ;)

De fleste av oss har fisket med egne fluer såpass lenge at vi har funnet frem til fluemønstre som funker, og det er vel viktigere enn hvordan flua tar seg ut på bilder, eller i andres øyne ?

Jeg binder utelukkende fiskefluer, og selv om jeg ser fluer lagt ut her nesten daglig som nok tar seg flottere ut enn mine så foretrekker jeg nok helst mine egne der jeg fisker . . . Rart med det  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...