Gå til innhold

OT og moderering


Anbefalte innlegg

Nå er det ikke bare OT i tråder, det er også en del poster om at det er OT og at det mangler moderering i tråder.

En del av de som klager er kanskje klare for innsats, og jeg er sikker på at Stokkebekken gjerne vil ha et par karer som kan følge med litt og ta grep. Det er sikkert bare å melde seg!

Dette må ikke anses som en søknad. Skulle jeg moderert så hadde det blitt Texas, hadde slettet alt jeg var uenig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da i all hovedsak god stemning her inne, synes jeg. En trivelig plass å treffe folk en ikke treffer så ofte, og en fin plass for fluefiskerelaterte felles interesser  <<l

At det er noen veldig få som egentlig burde ta dobbel dose av hva det nå måtte være av tabletter de går på

for ikke å stikke ihjel andre, ja det må man vel bare regne med på en møteplass som dette  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humper og går i tåka. Jobbet hjemmefra i dag, og tenkte jeg skulle prøve å binde et par buzzere. Mygg er jo det neste store. Kaffekoppen fylt opp, snusen på plass og stikka på bordet. Får begynne vel. Er det noe fotball i kveld eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvede å rapportere innlegget over til moderator, men det gikk ikke. Fikk meldingen:

"Du kan ikke rapportere ditt eget innlegg til en moderator, det har ingen hensikt!"

Det er dumt, for det er en del jeg har skrevet opp igjennom som jeg reagerer ganske kraftig på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel voksne mannfolk (stort sett) med hår på leggene. Jeg synes vi burde være istand til å moderere oss selv hvis vi tar oss selv i nakken.

Vi raljerer, spøker og ironiserer med hverandre. Mange er tydelig godt kjente her, og backer hverandre opp.

Når dette foregår etter en XO på fredag eller lørdag. Er det raskere både å sparke og bli fornærmet. Det er for lett å skrive det man ikke tør si. Jeg tror de fleste av oss vet når vi har fornærmet noen. Hvis vi da er store nok til å be om unnskyldning etterpå, tror jeg det meste blir løst. Jeg synes det skal være temperatur.

Blir det for ille for meg personlig, tar jeg meg simpelthen en pause fra forumet. Det er uansett bedre enn å slutte. Husk at det er faktisk folk som har sluttet å bruke ffs fordi de har følt seg mobbet ut. Det synes jeg ikke vi som brukere skal være oss bekjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handlet denne tråden om igjen.. ???

Nettopp, dette var et konstruert eksempel på hvordan ting lett glir ut.  ;)

Selv har jeg blitt mye bedre til ikke å dra ting mot OT, bare for å skryte litt av meg selv.  <<l

For øvrig enig med Bjørnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvede å rapportere innlegget over til moderator, men det gikk ikke. Fikk meldingen:

"Du kan ikke rapportere ditt eget innlegg til en moderator, det har ingen hensikt!"

Det er dumt, for det er en del jeg har skrevet opp igjennom som jeg reagerer ganske kraftig på!

Ha-ha, du sier ikke det  ;D

Det har vært dager hvor jeg har kjedet meg så hemningsløst at jeg har lest gamle tråder her, og da får jeg rett som det er en påminnelse om at det kan vært lurt å tenke seg om både to og tre ganger før man faktisk poster det man har forfattet  :o

Jeg har desverre det samme problemet her som med fluefiske generelt ; Jeg har aldri vist tegn til å lære av mine feil  :P

Humper og går i tåka. Jobbet hjemmefra i dag, og tenkte jeg skulle prøve å binde et par buzzere. Mygg er jo det neste store. Kaffekoppen fylt opp, snusen på plass og stikka på bordet. Får begynne vel. Er det noe fotball i kveld eller?

Bare rævafotball i kveld, ihvertfall på de kanalene jeg har tilgjengelig . . . Chelsea manageren fikk forøvrig fyken i dag  ;D

Ja, jeg har også inntrykk av at mygg blir det neste store innen fluefiske. I så måte var det kjempelurt av meg å melde meg på den mygg-flueringen nylig  :D Fikk til og med inspirasjon til å binde fluer igjen, noe som vanligvis ikke har meldt seg før utpå senvinteren  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvede å rapportere innlegget over til moderator, men det gikk ikke. Fikk meldingen:

"Du kan ikke rapportere ditt eget innlegg til en moderator, det har ingen hensikt!"

Det er dumt, for det er en del jeg har skrevet opp igjennom som jeg reagerer ganske kraftig på!

Jaja,Jørn.

Der minte du meg på hvorfor jeg meldte meg inn i FFS......... ;D ;D ;Dbbboobiesaaapplaus;D ;D ;D

Nei Rune,du er årsaken,ikke grunnen. <<l;D ;D

Været fremdeles bra,Jørn?Her blåser det katter og glansbilder. dark-smiley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...