Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Eikre

Morn morn!  :)

Kos og trivsel er en skjør greie. Så viktig å ta vare på og så enkel å ødelegge. Én bokstav kan være alt som skal til. F.eks. om noen skreiv "Morna" i stedet eller kverulerte på at det heter "Morn!" og ikke "Mårn!". Eller som han stakkaren på fisketur som sendte denne sms'n hjem til sin elskede kone og glemte en bokstav:

"I'm having a wonderful time. Wish you were her!!"

Men så lenge man har styrke nok til å overse alle uviktige detaljer og se helheten i "Mårn mårn!", så blir "Mårn mårn!" akkurat det det skal være - en trivelig og glad start på dagen!

Mårn mårn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn!

Noen synes hverdagene er grå, men det synes ikke jeg! Alle dager har sin sjarm, og jeg mener alle bør ta tak i seg selv og fylle hver eneste dag med gode opplevelser, oppumuntrende ord og omtanke rikelig fordelt på venner, kolleger og familie. Helger og feriedager er bare ekstra krydderdager! I dag har jeg ønsket alle mine kolleger godt nytt år, fortalt dem hvor mye jeg har savnet dem og at det er helt topp å være tilbake!  <<l

Så grip dagen, karer!  Gjør det beste ut av den, og husk: Det beste er godt nok det!  <<l  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn igjen  :D

Ja, det var helt fantastisk å treffe arbeidskollegaene igjen i dag, etter over ei uke fra hverandre.

Syntes jeg så et par av dem hadde lagt på seg noen gram i jula også, men positiv og likandes som jeg er lot jeg være å kommentere det  :)

Ingen av kollegene hadde sett noe vak enda i år heller . . . Verste jeg vet er når andre har sett vak før meg, og da kan det gjerne vanke en godslig rett høyre på vedkomne. Ikke så hardt at det fører til sykemelding og uhyggestemning, men hardt nok til at de skjønner alvoret  <<l

Huff, nesten så det ble litt ukoselig nå . . . Nei, jeg legger heller innpå et par trivlige kubber i den koselige peisen min  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er koselig med peis, Lars. Tror jammen jeg må fyre opp igjen, sovnet nemlig på sofaen under kosepleddet  mitt. Nå skal jeg ta meg  en deilig kopp te. Hilser til alle ffs-vennene mine, og ønsker dere en toppititopp januarkveld!  <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er koselig med peis, Lars. Tror jammen jeg må fyre opp igjen, sovnet nemlig på sofaen under kosepleddet  mitt. Nå skal jeg ta meg  en deilig kopp te. Hilser til alle ffs-vennene mine, og ønsker dere en toppititopp januarkveld!

;D ;D ;D Jeg gir meg ende over  ;D

Ja-ja, takk for tipset om en kopp te . . . Lenge siden sist  ;D

Lov meg at dere koser dere skikkelig i kveld da, gutter  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn!

Har tilbrakt store deler av dagen på kryss og tvers på "gærne sia" i dag. Det var veldig hyggelig det. Mange som kjører godt under fartsgrensa her også, så man rekker å se seg litt rundt. Syntes jeg så et realt spinnerfall og god vak-aktivitet ved Magne Sveen brua! Må ha vært restene fra 17. mai klekkinga!!

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, og ikke så rent lite provoserende å høre, Vidar . . . Når dere gromgutta fra østsida er herover på denne tida av året er det som regel noe tjuvfiske på gang, men det er nå noe koselig over det også, syntes jeg  :)

Syntes jeg så et par av dem hadde lagt på seg noen gram i jula også

Spør om noen av de trenger en vader i str. XL  :)

Hmmm . . . Er det riktig logo og den er i godt hold kan det være et marked her  <<l

Kunne det være interessant med ei skikkelig go'bukse i str xl king short i innbytte kanskje ?

Bare et godlynt spørsmål fra meg altså, så ikke føl noe tvang  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, og ikke så rent lite provoserende å høre, Vidar . . . Når dere gromgutta fra østsida er herover på denne tida av året er det som regel noe tjuvfiske på gang, men det er nå noe koselig over det også, syntes jeg  :)

Syntes jeg så et par av dem hadde lagt på seg noen gram i jula også

Spør om noen av de trenger en vader i str. XL  :)

Hmmm . . . Er det riktig logo og den er i godt hold kan det være et marked her  <<l

Kunne det være interessant med ei skikkelig go'bukse i str xl king short i innbytte kanskje ?

Bare et godlynt spørsmål fra meg altså, så ikke føl noe tvang  :)

Jeg kvitter meg med XL da jeg nå er nede i medium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, og ikke så rent lite provoserende å høre, Vidar . . . Når dere gromgutta fra østsida er herover på denne tida av året er det som regel noe tjuvfiske på gang, men det er nå noe koselig over det også, syntes jeg  :)

Mårn igjen!  :)

Tjuvfiske ja, hvor får man tak i kort at det hen nå? Ingen som hadde det i dag(sa dem ihvertfall). Nå hadde jeg selvfølgelig glemt igjen droppen-boksen og haspelstanga, så det var ikke så farlig allikevel.. Men termosen hadde jeg ihvertfall husket, så det vart da en fin og koselig tur i dag uansett.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig, og ikke så rent lite provoserende å høre, Vidar . . . Når dere gromgutta fra østsida er herover på denne tida av året er det som regel noe tjuvfiske på gang, men det er nå noe koselig over det også, syntes jeg  :)

Mårn igjen!  :)

Tjuvfiske ja, hvor får man tak i kort at det hen nå? Ingen som hadde det i dag(sa dem ihvertfall). Nå hadde jeg selvfølgelig glemt igjen droppen-boksen og haspelstanga, så det var ikke så farlig allikevel.. Men termosen hadde jeg ihvertfall husket, så det vart da en fin og koselig tur i dag uansett.   :)

Elva er kun åpen for tjuvfiske på helg vinterstid Vidar, så der har du forklaringen  :)

Da får du med tjuvstekte vafler på kjøpet.

Men det varmer godt å høre at du hadde en koselig tur . . . Du er velkommen tilbake til trivelige og joviale toten når som helst, om du husker på å legge igjen litt penger når du er her  :)

Kan tipse om at Europris i raufoss sentrum har trivelige 15% på all julepynt nå, bla noen sjarmerende dorullnisser. . .

PS ! Legger for sikkerhets skyld til at jeg over hodet ikke har noe forbindelse til Europris, hverken økonomisk eller kompis-relatert  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tipse om at Europris i raufoss sentrum har trivelige 15% på all julepynt nå, bla noen sjarmerende dorullnisser. . .

PS ! Legger for sikkerhets skyld til at jeg over hodet ikke har noe forbindelse til Europris, hverken økonomisk eller kompis-relatert  ;)

Åsså jeg som handla sjokoladeboller å spylervæske på kiwi`n på Raufoss.. Hadde jeg bare visst om de dorullnissene før i dag, hadde jeg selvfølgelig ikke handlet hos de grønnkledde. Gjelder tilbudet på dem lenge utover vinter`n, eller er det snart fullpris igjen?    :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn  <<l

Koselig med en slik tråd. Viktig som Jørn sier, den største glede er å glede andre. Som tanta til faren min sa engang når det var prat om det å bli voldtatt: "Så lenge de ikke ødelegger klærne mine så". That`s the spririt  <<l

Vi lager så mye støy av lite. Viktig å se det positive i ting!! Som en tidligere arbeidskollega av meg sa når noen mente hun drakk for mye (hun tok seg en knert hver kveld). "Jeg gjør det kun fordi jeg er livredd for å bli periodedranker"  ;D

Ha en fin dag dere og ikke lag problemer av bagateller!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn til alle joviale kompiser og bamseklemz på begge sider. Her er alt vel. Sitter å kikker ut vinduet på det nye kontoret mitt. Ute er alt koselig grått med nakne trær som vaier i ca 10ms kosebris. Utrolig praktisk i grunn for de dager enn tørrfluefisker. Slipper å bruke drydip da og sparer naturen for unøding mye slitasje av giftstoffer.... Tenker på alt jeg da..... Strammer smilebåndet og tillegger meg glimt i øyet. Strever etter å oppnå nye koselige høyder. Slurper i meg lunken kaffe litt ekstra høyt for å øke oppmerksomheten til forbipasserende slik at de stopper innom kontoret og slår av en prat.... Nei på tide å pynte litt mer..... Er gardiner ennå inn eller er det bare plise som gjelder. Ganske praktisk det og igrunn. Bedre plass til koselig potteplanter <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigve får meg til å tenke, om det er all julepynten fra Nille og Europris som får meg i så godt humør? Kanskje vi, som Sigve er inne på, pynte litt mer rundt oss i hverdagen?! Vi har en palme her på kontoret, i lunsjen skal jeg ut å kjøpe et silkebånd som jeg skal knyte rundt stammen med en vakker sløyfe. Det kommer til å gjøre seg! Så skal jeg hente kaffe til alle kolleger og invitere på en liten markering av oppgraderingen. Morsomt å spre litt liv og farger rundt seg!

Ha en strålende dag alle sammen, om det regner, sludder, blåser eller snør, så er det din jobb å være en solstråle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Dere minner meg om en gjeng med bloggere. Altså, kvinnlige rosabloggere.

Her er Terese sin blogg :

http://teresebfoto.com/

Jeg har min første dag på jobb etter en periode med influensa, fluebinding og sengeligging.

Ute blåser det som faen, det regner, innser at jeg ligger noe svett an med tanke på jobb, frykter helgen ryker i det om helsa blir bedre, har nettopp fått alle delene til nytt kjøkken inn i kjelleren klar for montering og vet med det at jeg har en helsikkens jobb der. Det er 3 måneder til de første ørretvakene kan håpes på.

Prøvde å binde en kul vårflue i går og fikk det ikke til. Tråden ryker for lett. Er virkelig ikke kvaliteten på trådene blitt bedre i 2012?

Hørte en ulyd i konebilen (ja, jeg har fått Terese sin etter at vi har kjøpt oss  :rolleyes: ny Volvo XC60) på vei til jobb i dag, og der kommer et eller anna til å gå til helvete før uken er omme.

Kjenner at jeg ikke er så frisk som jeg mente jeg var i dag morges og vurderer å gå hjem for dagen...... kanskje binde nok en misslykka vårflue som går i bosset?......... Drit.

Mårn mårn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Morn Henning! Koselig blogg <<l

Resten av teksten din er rapportert til moderator som OT  ooofftopic

Åja, takk for den. Var ikke mye trøst å få her heller nei.......

Om en ikke finner trøst i denne rosa tråden dere, hvor skal en da lire ut av seg all fortvilelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...