Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Mårn igjen dere.... Koselig å bli nevnt med navn og at jeg setter gledelige preg på deres meget betydningsfulle liv... Greit nok å vite at det finnes milliarder av oss mennsker på denne planeten men husk at dere er alle en utrolig viktig brikke for at det i det hele tatt skal gå rundt. Jobben dere gjør, både i hjemmet deres og her på verdens mest koseligste side, menlig FFS. Ekstra gledelig var det jo å høre at Henning endelig har kommet seg opp på beina igjen etter noen triste dager hjemme med sykdom. Et koselig tips til når en er syk er å krølle seg under ekstra loddne kosetepper med ferske ukeblader og kamomillete. Blir i allefall fortere frisk selv med sånn kur :)

Og så nevner Henning sin nye bil igjen..... Hva om vi alle spleiser på stoff og vatt til ny pute som kan ligge bak i hattehyllen. Jeg kan brodere "Hold avstand! Barn i bilen." med x sting. Ekstra koselig og pynter litt i trist vinyl og grove stoffer pppray

Klemz dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Mårn igjen dere.... Koselig å bli nevnt med navn og at jeg setter gledelige preg på deres meget betydningsfulle liv... Greit nok å vite at det finnes milliarder av oss mennsker på denne planeten men husk at dere er alle en utrolig viktig brikke for at det i det hele tatt skal gå rundt. Jobben dere gjør, både i hjemmet deres og her på verdens mest koseligste side, menlig FFS. Ekstra gledelig var det jo å høre at Henning endelig har kommet seg opp på beina igjen etter noen triste dager hjemme med sykdom. Et koselig tips til når en er syk er å krølle seg under ekstra loddne kosetepper med ferske ukeblader og kamomillete. Blir i allefall fortere frisk selv med sånn kur :)

Og så nevner Henning sin nye bil igjen..... Hva om vi alle spleiser på stoff og vatt til ny pute som kan ligge bak i hattehyllen. Jeg kan brodere "Hold avstand! Barn i bilen." med x sting. Ekstra koselig og pynter litt i trist vinyl og grove stoffer pppray

Klemz dere :)

Huff..... Jeg ler så jeg får vondt her.

Greit nok at dette er et ellers koslig innlegg, men for dere som ikke vet hvordan Sigve snakker til vanlig, og hvordan han ser ut så er det bare morsomt. For oss som kjenner han, er dette helt på grensen for hva som er bra :D

Om dere ser for dere denne karen her skrive innlegg som Sigve gjør over, så er dere der sånn ca :)

Sat.. så jeg ler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeidè med den puta Sigve  <<l

Da kan Henning tenke koselige tanker om oss her på FFS hver gang han ser i bakspeilet. I tillegg vil det bidra til at bilistene bak tar hensyn, tenker seg om og følger 1001-1002-1003-regelen  aaapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn igjen, godtfolk :) Fikk en knallstart på dagen i dag selv. Min kjære vekket meg med et "Ha en flott dag på jobb i dag, elskede" ! I kjøleskapet fant jeg ei ferdigsmurt nistepakke, og ute lå et nyyydelig, tynt lag med nysnø. Kjempetrivelig dag på jobb så langt, med litt pludring om løst og fast oss kollegaer imellom :) Livet er herlig, dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre Lars. Endelig smiler livet til deg. Det har du fortjent. Og sånn pangstart da med niste og nysnø. Koskoskos. Her ute uler vinden i en verden av grått men inne skinner solen og varmer alle de som føler seg forbigått.. Jøss se det!! Det bor visst en liten poet i meg. Hihi

Nei nå er det på tide å brett opp armene og ta i et tak... Vil ikke skape dårlig stemning mellom arbeidsgiver og meg  pppartytime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre Lars. Endelig smiler livet til deg. Det har du fortjent. Og sånn pangstart da med niste og nysnø. Koskoskos. Her ute uler vinden i en verden av grått men inne skinner solen og varmer alle de som føler seg forbigått..

Huff, får så vondt av dere som må slite med dette utrivelige været... Skikkelig ukoselig når været ikke spiller på lag.  Dere skal ihvertfall vite at vi tenker på dere, og håper det snart lysner, også utendørs. Fantstisk å se at dere tar det med godt mot, og ikke lar det ødelegge hverdagshyggen. Respekt ! Skikkelig koselig å se at dere holder stemningen oppe i tråden her, også ;D Kos & klems så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av dagens koselige meldinger, så tar jeg en sving innom blomsterhandelen på vei hjem. Kjøper blomster til kona og overrekker dem med en stor og god klem på kjøpet, før vi med latter og smil dekker bordet til middag mens småguttene pudler rundt oss, ler og kosetøyser. Før middag legger jeg noen skikkelig kubber i peisen slik at det er lunt og varmt før vi tar en liten kveldsrunde med brettspill i dagligstuen. Selvsagt med den nydelige buketten midt på bordet, og to store kopper kamillete til oss voksne, og sjokolademelk til barna. For en fin dag dette er !  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av dagens koselige meldinger, så tar jeg en sving innom blomsterhandelen på vei hjem. Kjøper blomster til kona og overrekker dem med en stor og god klem på kjøpet, før vi med latter og smil dekker bordet til middag mens småguttene pudler rundt oss, ler og kosetøyser. Før middag legger jeg noen skikkelig kubber i peisen slik at det er lunt og varmt før vi tar en liten kveldsrunde med brettspill i dagligstuen. Selvsagt med den nydelige buketten midt på bordet, og to store kopper kamillete til oss voksne, og sjokolademelk til barna. For en fin dag dette er !  <<l

;D Dæven, du gir jammet ett annet inntrykk av deg selv enn det gutta skrev om deg på Slovenia-turen  ;D

Uansett, Norge er verdens rikeste land. For en eventyrverden vi lever i  <<l Familien JB er ett levende bevis på det  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for trivelig tråd for meg dette. Fysj for noe kliss.

Nå må ikke du komme å være flåsete, Frode !

Her skal det være lystig, godlynt stemning, og dere fra kjernen av bibelbeltet vet jeg har masse gladsaker å by på  :D

Slik jeg kjenner deg er du en skikkelig go'gutt . . . Alltid et smil på lur, og den første med et klapp på skulderen til de som måtte trenge det  :)

Ti dask på lanken til deg for å spre negative tanker i denne tråden, men tar det for gitt at du kommer tilbake med noe koselig ved neste korsvei  <<l

Uansett, stor bamseklem til deg, og de beste hilsner til kone og barn  <<l

Flikk-flokk, hoppfallera så lenge  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I am out  :rolleyes: ::):rolleyes:;D

Jasså ? . . . Er det ikke rom for litt godslig småpludring og gruppekos hos Worldmaster ?  :D

Tenk så lett mørketiden går om vi alle kan dele glade tanker og positiv energi  :)

Her sitter jeg i godstolen med ei herlig nystekt eplekake m/krem (som min kjære har laget til meg), og et stort krus kaffe latte, så jeg kan ikke annet enn å fryde meg over livet  :D

Jula er ryddet ut for i år, og snart skal jeg kose-tusle litt rundt med støvsugeren . . . Skulle ikke forundre meg om noen nusselige barnåler og fjoner av juleglitter fortsatt ligger gjemt i kroker og kriker  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som liker kos... kan jo vi fortsette :) Syns Rune og de andre som styrer denne nysselige forumet burde legge til noen hjerte ikon og andre kosesymbol som vi kan sende til hverandre hver gang vi har en positiv kosetanke eller rett å slett bare ønsker å overraske en spesiell hjertevenn. Er ikke det en koselig ide??

Ellers så tusler jeg rundt å støvsuger selv jeg Lars. Har riktig nok ikke fått eplekake men har blitt lovet kosestund foran peisen med kamillete og opptinte scones. Det er jommen koselig det og  :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som liker kos... kan jo vi fortsette :) Syns Rune og de andre som styrer denne nysselige forumet burde legge til noen hjerte ikon og andre kosesymbol som vi kan sende til hverandre hver gang vi har en positiv kosetanke eller rett å slett bare ønsker å overraske en spesiell hjertevenn. Er ikke det en koselig ide??

Intet mindre enn en fantastisk idé, Sigve  <<l

At det ikke finnes hjertevenn/kose-symboler i utvalget her syntes jeg gir inntrykk av et kaldt og hjerteløst nettsamfunn, og det ønsker vi vel ikke ?  :-\

Var det ikke for at jeg så langt har dårlig erfaring med flueringer så skulle jeg gjerne foreslått en ring der vi som bidrar i denne tråden kunne bundet koseligfluer til hverandre, men alt til sin tid  :)

Ta vare på hverandre da, alle sammen  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings ! Jøss . . . Nytt år, jo  <<l

Utroli hvordan en tråd kan ende ... Men gudbedre meg så koselig!  <<l;D ;D

Trenger du ett boost for å komme gjennom dagen. Les gjennom den tråden her før du går på jobb! OOOOOoo Happy Day sikkret.  <<l

Ellers så tusler jeg rundt å støvsuger selv jeg Lars. Har riktig nok ikke fått eplekake men har blitt lovet kosestund foran peisen med kamillete og opptinte scones. Det er jommen koselig det og  :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer at finanskrisen slett ikke er over. Kina og Japan sier slett ikke mårn til hverandre lengre. USA flytter flåten sin til det området. FrP kommer kanskje i regjering etter valget september. Asia er inn, Europa er ut. Det er uro og elendighet samme hvor du ser. Snart står kontinentene i flammer, et etter et. Krig-ragnarokk-elendighet-sult og anarki truer fra alle hold.

Hvordan skal dere klare dere da? Kan du si meg det jb og Lars og alle de andre klemzebamsene.

Skal du møte militsen i fra Kongo som vil ha tak i datteren din med en klem?

Skjønner ikke hvordan folk kan være så korttenkte og historieløse......

Nei her i huset skal det trenes på gode knivstikk og kåddespark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere glemmer at finanskrisen slett ikke er over. Kina og Japan sier slett ikke mårn til hverandre lengre. USA flytter flåten sin til det området. FrP kommer kanskje i regjering etter valget september. Asia er inn, Europa er ut. Det er uro og elendighet samme hvor du ser. Snart står kontinentene i flammer, et etter et. Krig-ragnarokk-elendighet-sult og anarki truer fra alle hold.

Hvordan skal dere klare dere da? Kan du si meg det jb og Lars og alle de andre klemzebamsene.

Skal du møte militsen i fra Kongo som vil ha tak i datteren din med en klem?

Skjønner ikke hvordan folk kan være så korttenkte og historieløse......

Nei her i huset skal det trenes på gode knivstikk og kåddespark.

Nei, men Frode-vennen, da . . . Hva er det du sier ?  :o Noen ganger tror jeg nesten gud har forlatt dere der nede på sørlandet  :-\

Hvor er livsgleden, omtanken, romantikken, peiskosen, og det viktigste av alt ; hyggen og kameratskapet  ?

Huff, jeg er bekymret for denne gutten  :-\

Men fatt mot, Frode : Ved første anledning skal jeg ta godt omkring deg og øse av min livsbejaende godhet og lykke  :D

Mårn Mårn  <<l

Mårn-mårn til deg Marius vennen, og godt nytt kose-år til deg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...