Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

WebDirector>ByForce!!

Negativ Balance Control

Need 2 adjust balance!!

Image below is not correct behaviour for men!!

FUCK_YOU__PENIS_by_WolvenFlames.png

Hjerter i smileykolleskjonenen på FFS?? Hva i helvete???

Til dere som holder denne tråden ved liv, det finnes fortsatt håp!

http://www.se-terapi.no/index.php?site=default/577/585

Lykke til, og måtte 2013 bli ett godt år! :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Den skjønte jeg ikke? Kaster hun opp hver gang dere har hatt Sæks?

Ikke for å skryte, men det gjør vi begge to Frode, hver gang . . . Og slik kommer det til å fortsette til vi greier å forbinde samleie med noe ømt og koselig, fremfor griseri. For samleie utenfor ekteskapet er og blir en synd, og blir man ikke kvalm av det så har man ihvertfall ikke noe i denne tråden å gjøre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, og mårn, Rolf  ;D

Bare hyggelig <<l

Mårn mårn ;D

PS: Bare et lite mårn du innspill (tankespinn); tenk hvis en av de ferskeste roter seg inn i denne tråden? Han slutter vel tvert når han skjønner hvor gæærnt dette vitterlig kan gå ;D Han må jo tro at vi er rapa tuillat alle mann ;D

Eller han lurer på hvordan noen av oss har fått opp noen tusen innlegg, tror at det er bare godsaker og så er sannheten dette ;D Mårn du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Den skjønte jeg ikke? Kaster hun opp hver gang dere har hatt Sæks?

Ikke for å skryte, men det gjør vi begge to Frode, hver gang . . . Og slik kommer det til å fortsette til vi greier å forbinde samleie med noe ømt og koselig, fremfor griseri. For samleie utenfor ekteskapet er og blir en synd, og blir man ikke kvalm av det så har man ihvertfall ikke noe i denne tråden å gjøre !

;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Den skjønte jeg ikke? Kaster hun opp hver gang dere har hatt Sæks?

Ikke for å skryte, men det gjør vi begge to Frode, hver gang . . . Og slik kommer det til å fortsette til vi greier å forbinde samleie med noe ømt og koselig, fremfor griseri. For samleie utenfor ekteskapet er og blir en synd, og blir man ikke kvalm av det så har man ihvertfall ikke noe i denne tråden å gjøre !

Å sånn å forstå. Nå skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Bare et lite mårn du innspill (tankespinn); tenk hvis en av de ferskeste roter seg inn i denne tråden? Han slutter vel tvert når han skjønner hvor gæærnt dette vitterlig kan gå ;D Han må jo tro at vi er rapa tuillat alle mann ;D

Eller han lurer på hvordan noen av oss har fått opp noen tusen innlegg, tror at det er bare godsaker og så er sannheten dette ;D Mårn du!

Mårn igjen, og kjærlig aften i stua, Juvis  :)

Jeg er faktisk langt mer bekymret for ferskingen som roter seg inn på feks Vårflue v/s Døgnflue tråden, slik den har utviklet seg  ;D Eller Bindestikke-tråden . . . Eller Sage One tråden osv  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn .

Jeg har akkurat hatt sæks jeg, og det varte i mere enn 5 min, vi var innom minst 3 stillinger,. ttongue ttongue ttongue. Klem til dere alle, det var djevelsk godt hhhart hhhart.

Som jeg skrev igår , når Lars skriver skjer underverker selv på Grua.

Takk takk Lars du er unik hilsen Ingunn og Robban.

Yes yes og mårn mårn mmmoose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, og mårn, Rolf  ;D

Bare hyggelig <<l

Mårn mårn ;D

PS: Bare et lite mårn du innspill (tankespinn); tenk hvis en av de ferskeste roter seg inn i denne tråden? Han slutter vel tvert når han skjønner hvor gæærnt dette vitterlig kan gå ;D Han må jo tro at vi er rapa tuillat alle mann ;D

Eller han lurer på hvordan noen av oss har fått opp noen tusen innlegg, tror at det er bare godsaker og så er sannheten dette ;D Mårn du!

Ha ha, nå fikk jeg meg faktisk ei real latterkrampe av det du skrev  ;D ;D

For du har så rett. Hadde jeg vært en begynnende fluefisker, så hadde jeg slutta tvært om jeg hadde lest her  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn .

Jeg har akkurat hatt sæks jeg, og det varte i mere enn 5 min, vi var innom minst 3 stillinger,. ttongue ttongue ttongue. Klem til dere alle, det var djevelsk godt hhhart hhhart.

Som jeg skrev igår , når Lars skriver skjer underverker selv på Grua.

Takk takk Lars du er unik hilsen Ingunn og Robban.

Yes yes og mårn mårn mmmoose

Uff, nå renner tårene her igjen . . . Gledestårer, selvfølgelig  hhhart

Det var jo noe slikt jeg hadde håpet denne tråden skulle føre til, men kanskje ikke helt hadde våget å trodd  <<l

Nå kommer jeg til å få sove godt i natt, ikke minst takket være Robert og Ingunns kroppskontakt i senga, eller hvor det måtte være  :)

Dette må vel kunne sies å være en seier til kjærligheten, romantikken og idyllen, dere ?  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WebDirector>ByForce!!

Negativ Balance Control

Need 2 adjust balance!!

Image below is not correct behaviour for men!!

FUCK_YOU__PENIS_by_WolvenFlames.png

Hjerter i smileykolleskjonenen på FFS?? Hva i helvete???

Til dere som holder denne tråden ved liv, det finnes fortsatt håp!

http://www.se-terapi.no/index.php?site=default/577/585

Lykke til, og måtte 2013 bli ett godt år! :-*

Innleggene hagler inn men ingen tørr å fronte min harde sannhet. Denne tråden er akkurat som jehovas vitner på døra.. og hva gjør du når dem overtruiske kirkemongisa ringer på døra!? u Deam right, du lokker ikke opp døra..! ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Bare et lite mårn du innspill (tankespinn); tenk hvis en av de ferskeste roter seg inn i denne tråden? Han slutter vel tvert når han skjønner hvor gæærnt dette vitterlig kan gå ;D Han må jo tro at vi er rapa tuillat alle mann ;D

Eller han lurer på hvordan noen av oss har fått opp noen tusen innlegg, tror at det er bare godsaker og så er sannheten dette ;D Mårn du!

Mårn igjen, og kjærlig aften i stua, Juvis  :)

Jeg er faktisk langt mer bekymret for ferskingen som roter seg inn på feks Vårflue v/s Døgnflue tråden, slik den har utviklet seg  ;D Eller Bindestikke-tråden . . . Eller Sage One tråden osv  ;D

Mårn Mårn:-)

Du kan ha rett;-) Og ikke er det sikkert at de nye skjønner så mye av dette heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for info, og mårn, Rolf  ;D

Bare hyggelig <<l

Mårn mårn ;D

PS: Bare et lite mårn du innspill (tankespinn); tenk hvis en av de ferskeste roter seg inn i denne tråden? Han slutter vel tvert når han skjønner hvor gæærnt dette vitterlig kan gå ;D Han må jo tro at vi er rapa tuillat alle mann ;D

Eller han lurer på hvordan noen av oss har fått opp noen tusen innlegg, tror at det er bare godsaker og så er sannheten dette ;D Mårn du!

Ha ha, nå fikk jeg meg faktisk ei real latterkrampe av det du skrev  ;D ;D

For du har så rett. Hadde jeg vært en begynnende fluefisker, så hadde jeg slutta tvært om jeg hadde lest her  ;D

Nei men tullegutter, da . . .  :D

Vel har ffs alltid fremstått som et minefelt, preget av beinharde fluefiskesoldater som ikke har gått av veien for å vise muskler når fluefiskeskapet skal settes på plass. Det er et tøft terreng der ute, og jeg ville uansett ikke anbefalt nybegynnere å bevege seg ut alene.

I så måte vil jeg heller tro at en koselig-tråd som dette vil sette fart på rekrutteringen, for her er som sagt alle vinnere, nybegynnere som veteraner, bare de deler sine myke sider  <<l

Jeg vil rett og slett anbefale nybegynnerne å ruse seg i godheten i denne tråden en periode før de beveger seg ut på minefeltet, hvor man ellers er sjanseløs mot ulvene.

Det bør alltid være rom for romantikk, godhet og kjærlighet, selv i det røffe fluefiskemiljøet  <<l

Det har med jevne mellomrom vært skrevet store epos til kjærleiken og romantikken her tidligere også, uten at jeg tror mange nybegynnere har latt seg skremme bort av det . . . Samtlige av disse er klassikere, og burde vært kopiert over til denne tråden  hhhart :

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=17323.msg275527#msg275527

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=27385.msg453858#msg453858

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=23398.msg390821#msg390821

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=23222.msg386666#msg386666

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=22445.msg371886#msg371886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å høre om den første turen din til våren Lars. Da du sikkert har fått en pinne på 250 på lokkekastet  ditt  ;D og i tillegg har fått en god klem av en kjærlig nybegynner. Ja da, da har du virkelig fått lønn for dette nybrotsarbeidet  ;)

Mårn Mårn <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å høre om den første turen din til våren Lars. Da du sikkert har fått en pinne på 250 på lokkekastet  ditt  ;D og i tillegg har fått en god klem av en kjærlig nybegynner. Ja da, da har du virkelig fått lønn for dette nybrotsarbeidet  ;)

Mårn Mårn <<l

Mårn & mårn & mårn, og kos-kos-koselig  :D

Ja, fra nå av skal vi legge mye mer vekt på å rapportere om kosen, hyggen og samværet på fisketurene. Det blir fort slik at selve fisket og fangsten kommer i fokus, men man skal ikke undervurdere samholdet og kjærligheten til fiskekompisene heller  hhhart

Nå får vi bare håpe at denne tråden inspirerer over det ganske land, slik at flere kan finne glede i mer enn bare fisket på sine turer i fremtiden  :D

Det er absolutt ikke noe i veien for å ta med varmeteppet sitt på fisketur og bruke litt tid til ettertanke foran bålet, bare så det er sagt. Hvor mange av dere sender feks kjærlige tanker til deres kjære der hjemme når dere står ved elva og bivåner klekkingene ? Nei, tenkte meg det . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn, mårn venner! En ny og ubrukt uke ligger foran oss. Ønsker at dere alle får det beste ut av den, og at dere kan rapportere om lykkelige stunder her i denne tråden. Det er tross alt derfor vi har sosiale medier, for å holde hverandre oppe med lykkehistorier. Selv startet jeg dagen med kraftig tørste, gikk rett til springen på kjøkkenet og fylte et stort glass med rent vann. Det gjorde susen, og det slo meg hvor selvfølgelig vi tar dette lille mirakel, og hvor mye arbeid som ligger bak med dammer, demninger, rør, pumpehus og ledningsnett. Vi er jammen heldige, og mine første varme tanker denne uken går til alle i det lokale vannverket. Takk for at dere gav meg en slik start på dagen!  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn, mårn.

Godt å være tilbake på jobb.... I dag er jo første dag med alle på plass og god stemmingn og forhåpningsfulle øyne som sittrer i å fortelle/oppdater oss kolegaer i hva som har skjedd i lykke og romantikk på hjemmefronten. Hvem fikk det tykkeste kosepleddet?? Jeg gleder meg  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings, godtfolk :) Ja, her sitter jeg på jobb med et stort smil om munnen. Er så fantastisk å tenke på at etter hver helg kan vi starte på ei helt ny uke, med det den måtte bringe av gleder og utfordringer. Jeg skal nyte hvert minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig middag og levende lys er en sikker vinner, Eirik :) Jeg brukte å diske opp med ferdig tomatsuppe hver mandag til min kjære de første årene etter vi hadde funnet kjærligheten, noe som ga en knallstart på forholdet. Skal sies at vi etterhvert har fått et noe anstrengt forhold til tomatsuppe begge to, så nå går det stort sett i pølse-mandager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det etterhvert går mot lysere tider, så skal jeg ikke nekte for at det begynner å krible i magen etter å komme på tur med gode fiskekamerater. Tenk når vi sitter ved bålet, og atter en gang kan synge:

Å berre vær i lag igjen

E vi som før, kor ska vi hen?

Vi tar en skål førr det som va

Førr gammel tru, førr alt vi sa.

Førr alt vi e uenig om (spiser vårfluene stein f.eks., JB anm.)

Førr lys og luft tell mørke rom

Der vi kan se vårt eget svik

Vi e forskjellig, vi e lik

Og vet at

Hver gang vi møtes, har vi det bra

Vi e venna førr livet

Sånne e gode å ha

En fantastisk sang og tittelen på et fantastisk bra tv-program, som kona og jeg koser oss med under samme ullpledd med hver vår store kopp kamillete.  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...