Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Mårn - tredje dagen uten røyk og snus. Livet smiler mer og mer for hver dag ettersom nervene og suget minker. Godt å ha slike tråder å støtte seg til. Her blir alle negative tanker snudd  <<lhhhart

Mårn Mårn

Stå på Stian, 14 dager uten røyk her nå :D detta greier vi <<l

 Mvh Roger Ø

Tok min siste røyk 5. sept. 1988, men så sent som i fjor kjente jeg suget etter et drag eller to mens jeg ventet på toget og en røyker passerte like ved, dog heldigvis ble det med tanken. verste tiden blir fram til at de to første turene med stanga er unnagjort med røyken liggende hjemme.

Kanskje litt malurt i begeret, men det er viljen det kommer an på. Jeg hadde dessverre røkt i 43 år.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn igjen . . . Huff, skal si det har vært en strabasiøs start på denne dagen. Først i dag tidlig måtte jeg skrape is av bilen. Hele 10 ekle minusgrader var det ute :o Så, når jeg kommer på jobb så er det tomt for suketter til teen . . . Og når jeg nå skulle kose meg med frukt, banan for anledningen, så ser jeg at den har fått brune flekker :'( Ja-ja, livet går ikke alltid på skinner. Men jeg velger å ta det med et smil, og håper livet smiler tilbake :) Håper dere andre har fått en mindre ublid start på dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roger - godt å høre at du har klart deg såpass lenge. Takk for støtteerklæringer! Dette klarer vi  <<l

Magne - litt malurt i begeret var det. Fortsatt sugen etter 24-25 år  :o Hadde håpet det skulle gi seg etter en 14-dagers tid jeg... ;D

Lars - ja det var surt...men er det noen som kommer seg gjennom slike kriser med ett smil så må det være deg  <<lhhhart

Her på kontoret var det både suketter igjen og bananene var uten brune flekker. Riktignok luktet det litt høne av bananen jeg forsynte meg med...men det er vel ikke annet å vente når ett par av damene her er single. Det tar jeg med ett smil  :D Litt moro må de også ha lov å ha  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn stompen.

Jeg har ikke hatt en røyk siden august i fjord. Det er lett!!! Stå på videre skatt og tenk glade tanker.

Klemz hhhart

Mårn mårn Sigve. Er påstanden din helt riktig?????????:P

Ja, røyket ikke han som en skorstein midt ut i september, tro ? :D Folk feiger jo ut av nikotinhimmelen en etter en her, og jeg blir litt bekymret over dette . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn stompen.

Jeg har ikke hatt en røyk siden august i fjord. Det er lett!!! Stå på videre skatt og tenk glade tanker.

Klemz hhhart

Mårn mårn Sigve. Er påstanden din helt riktig?????????:P

Ja, røyket ikke han som en skorstein midt ut i september, tro ? :D Folk feiger jo ut av nikotinhimmelen en etter en her, og jeg blir litt bekymret over dette . . .

Ja, jeg tror vi observerte det samme Lars  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehhehehehehehehe

Mårn forresten

Hadde helt glemt brødrene Kniviryggen.... Koselig det ja.

Jo det stemmer  oooops Har ikke røyka siden det da :) Når var det forresten?? Rundt midt september eller noe. Fremdeles i fjor ppcrazyeyes

Godt å vøre røkfri uansett  hhhartttonguehhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn, mårn igjen. Dere som slutter før dere har fylt 30 må huske på at jeg hadde røkt lenger enn dere er gamle til. Hele 43 år fra jeg begynte som tolvåring i 1945, og ga meg som sagt 5. sept. 1988. Har ikke lagt meg opp noe mer "money", men jeg vil nok anta at helsa har holdt seg såpass, er at jeg kuttet røyken.

Magne Fjellstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn! Te med honning, friends på dvd og fleecepleddet godt rundt bena. Koooooze. Tror jeg skal ta et karbad og tenne noen lys senere. Ah.. Klemzii

Skikkelig kozekveld! Digg! Sjekk forøvrig duftlysene på denne siden. Kan varmt anbefales.  <<l

http://www.dofta.no/

Lagt til favoritter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn! Te med honning, friends på dvd og fleecepleddet godt rundt bena. Koooooze. Tror jeg skal ta et karbad og tenne noen lys senere. Ah.. Klemzii

Skikkelig kozekveld! Digg! Sjekk forøvrig duftlysene på denne siden. Kan varmt anbefales.  <<l

http://www.dofta.no/

Gud,  noe sååå lekkert! De duftpinnene var utrolig flotte da! Kamuflerer sjenerende odør gjør de også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn (noen vil sikkert si "tjallabais", men det får vente til helga). Nettopp ferdig med å slurpe nedtpå verdens beste thai-suppe sammen med verdens beste kjæreste. Første gang jeg lagde den og den falt virkelig i smak hos min mye bedre halvdel. Fikk nok et par dager med ekstra fiskedager til sommern der. Veldig koz. Nå blir det te og kosekveld med litt Solsidan hhhart

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å høre at lykken står i taket hos de fleste av dere  :D

Ja, her har jeg kost meg med å henge opp litt nyyydelig veggpynt i kveld, samt vært å handlet et aldeles herlig maleri fra Vebjørn Sand som nå pryder stueveggen.

Jeg foreslo litt skøyeraktig til tullemor at vi kunne henge opp et kjempesvært Simms banner som jeg har tilgang på istedet, men da kilte hun meg godslig på øreflippen og hvisket ømt at det nok ikke ble i år  :)

Ha-ha . . . Sitter fortsatt og humrer for meg selv bare av tanken . . . Det skulle tatt seg ut, dere  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo litt skøyeraktig til tullemor at vi kunne henge opp et kjempesvært Simms banner som jeg har tilgang på istedet, men da kilte hun meg godslig på øreflippen og hvisket ømt at det nok ikke ble i år  :)

Ha-ha . . . Sitter fortsatt og humrer for meg selv bare av tanken . . . Det skulle tatt seg ut, dere  ;D

Hihihi. Du er virkelig gærn du, Lars. Foreslo du virkelig det? Sant?  :o Utrolig. Den var skikkelig drøøøøy!

Hihihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslo litt skøyeraktig til tullemor at vi kunne henge opp et kjempesvært Simms banner som jeg har tilgang på istedet, men da kilte hun meg godslig på øreflippen og hvisket ømt at det nok ikke ble i år  :)

Ha-ha . . . Sitter fortsatt og humrer for meg selv bare av tanken . . . Det skulle tatt seg ut, dere  ;D

Hihihi. Du er virkelig gærn du, Lars. Foreslo du virkelig det? Sant?  :o Utrolig. Den var skikkelig drøøøøy!

Hihihi!

Ja, ha-ha . . . Jeg får rett som det er noen slike artige innfall, men denne gangen ble det kanskje litt i overkant skøyeraktig  ;D

En gang blandet jeg kniver og gafler i kjøkkenskuffa også, og da kan jeg love deg det ble rabalder  :D Slike små revestreker er med på å krydre hverdagen syntes jeg, og kjæresten min er nå så god med det . . . Når hun får kjeftet ifra seg så bruker hun å kalle meg "tullegutten sin", og så ler vi hjertelig, begge to  lllove

Skikkelig kozekveld! Digg! Sjekk forøvrig duftlysene på denne siden. Kan varmt anbefales.  <<l

http://www.dofta.no/

Tusen takk for denne, Jørn . . . Her skal det handles  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...