Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

;D Ikke annet enn fantastisk at poster bilder av dette Jørn!  ;D Man kan bable ivei om koppestørrelser og teposer, men det er av bildene man lærer, skjønner størrelseforholdene og kanskje husker hvilket tea-brand man skal prøve neste gang  <<l

Mårn forresten  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enestående, Jørn  <<l

Nei, Lipton er fattigmanns te, men greit nok på jobb en gang i blant.

Firstprice-sukettene vi har her nå gjør rett og slett skam på teen, så her skal det handles inn kvalitet  :D

PS! Alle bildene du poster vises liggende, Jørn . . . Ihvertfall på iPaden min  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enestående, Jørn  <<l

Nei, Lipton er fattigmanns te, men greit nok på jobb en gang i blant.

Firstprice-sukettene vi har her nå gjør rett og slett skam på teen, så her skal det handles inn kvalitet  :D

PS! Alle bildene du poster vises liggende, Jørn . . . Ihvertfall på iPaden min  :-\

iPad er iPad, bilder som er tatt med iPhone legger seg i opptaksformat, selv når det er snudd på i picture manager og lagret som ny fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn Mårn.

Ikke lett dette forum, jeg velger det beste jeg, og det er i Lars sin ånd hhhart

Kona står og lager havreflarn med sjokolade til meg i bare trusa.

Hva skal jeg velge?

Ikke særlig vanskelig spør du meg. Jeg velger jo seff havreflarn.

Mens jeg først er i denne herskende posisjon så kan hu lage te åsså <<l

Når alt er elendig så vet jeg ihvertfall med sikkerhet at jeg kan hente støtte her hos mine lavendel-luktende kompiser <<l

Mårn mårn Lars, you had me at Hello :-* :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagskvelden er perfekt ;D

Vi deler fluer og musikk, jeg leser innlegg av meg selv jeg ikke forstår ;D

Folk går i strupene på hverandre så alt er egnentlig ganske normalt, men.......

Hvor er Lars?

Min bauta.

Synes mangel på aktivitet i denne tråden preger forumet idag, mye sinne ute å går ;D

Sitter her selv og humrer litt i t-skjorta da varmeteppet mitt er til vask, men det kompenserer jeg med litt sherry <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn  :)

Kjempebra Roger! Hyggelig å høre  <<l

Selv er det vel 2 uker for min del i morgen er det vel, men ikke helt 100% flink. Har ryki på noe nikotintyggegummi-greier for å roe abstinensene, i tillegg ble det røyking på en fest  :-\

Ja..ja..Men det er bedre enn å begynne for fullt. Merker at nikotinsuget mer eller mindre er fraværende i forhold til de første dagene uten.... <<l

Siden dette er en positiv tråd får jeg tru at jeg etterhvert også klarer meg uten nikotin av noe slag 100% av tiden  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings  :)

Nå trenger vi noen eksperter på goood stemning her, slik at vi ihvertfall kan holde humøret oppe i denne tråden  :D

Håper ikke JB ble så lei av gretne folk at han har logget seg ut for godt, for han er en av dem som virkelig har bidratt til at jeg har hatt det hyggelig her, både i denne tråden og ffs generelt.

I dag har endelig sprengkulden sluppet taket, ihvertfall her på toten . . . Gubban, noe så koselig  <<l

Nyt dagen, alle sammen, eksperter eller ei  :D

Selv skal jeg på sykehuset å hente de to jentene mine i dag, så heretter vil jeg tro jeg får annet å henge fingrene i enn å tulle rundt her på ffs selv, og det er sikkert like greit for alle  ;D

Kommer nok til å følge litt med på denne tråden og "Hva hører du på nå", kjenner jeg meg rett  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...