Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Må rett og slett få litt orden på magen igjen etter den kraftige kaffen til frokost (en hel teskje pulverkaffe i et krus  :o ).  

Oi-oi, du er faktisk helt gæern, du !  :o

Nåja, dine ord, men er vel ikke akkurat det man kaller skuggeredd, nei.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hoi-hoi, og mårn !

Dere trodde kanskje jeg var død, men det er jeg altså ikke . . . Har bare gjort meg litt kostbar den siste måneden  :D

Må dele en litt opprivende hendelse fra i dag : Hadde vært på julehandel, og kom stabrende ut av bilen med 4 velfylte bæreposer med godsaker. Idet jeg tar fatt på trappetrinnene mot inngangsdøra holder jeg på å snuble idet jeg sparker borti trinn 3  :o

Det gikk bra med både meg og godsakene, men jeg grøsser av tanken på hva som kunne skjedd . . .

Vær forsiktige i trapper nå i førjulsstria da dere, og mårn så lenge  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi-hoi, og mårn !

Dere trodde kanskje jeg var død, men det er jeg altså ikke . . . Har bare gjort meg litt kostbar den siste måneden  :D

Må dele en litt opprivende hendelse fra i dag : Hadde vært på julehandel, og kom stabrende ut av bilen med 4 velfylte bæreposer med godsaker. Idet jeg tar fatt på trappetrinnene mot inngangsdøra holder jeg på å snuble idet jeg sparker borti trinn 3  :o

Det gikk bra med både meg og godsakene, men jeg grøsser av tanken på hva som kunne skjedd . . .

Vær forsiktige i trapper nå i førjulsstria da dere, og mårn så lenge  <<l

Blir rett ut svett og uvel av å lese slikt, Lars. Er bare så inderlig glad du kom helskinnet fra dette. Ikke annet å gjøre enn å koste på oss et kjempe puuuuhhh!

Ps! Om ikke annet minner dette oss på hvor skjørt livet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, Lars  :( Datt ned fra ei gardintrapp denna uka - ei gardintrapp som stod plassert på en henger full av gamle spiker og kvasse fliser... Huff da. Æsj. En helt forferdelig opplevelse, som for øvrig endte med et digert blåmerke på venstre legg og et maraton av traumatiske drømmer... Vi er heldige som overlevde. Måååååårnn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HMM og mårn. Vitner om dårlig balanse og svakt gangsyn her, eller hurr. <<l <<l <<l

Magne Fjellstad.

Skyldtes nok mer stress i forbindelse med julestria, Magne  :)

Jeg gledet meg som en unge til å komme hjem for å ta fatt på gavepakking, støvtørking, rundvask, klesvask og oppvask, men noen ganger vil hodet mer enn bena kan bære.

Jeg slapp unna med ei litt vond tå denne gangen, men hadde jeg snublet skikkelig så kunne nok juleforbredelsene i verste fall gått åt skogen her  :o :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hoi-hoi, og mårn !

Dere trodde kanskje jeg var død, men det er jeg altså ikke . . . Har bare gjort meg litt kostbar den siste måneden  :D

Må dele en litt opprivende hendelse fra i dag : Hadde vært på julehandel, og kom stabrende ut av bilen med 4 velfylte bæreposer med godsaker. Idet jeg tar fatt på trappetrinnene mot inngangsdøra holder jeg på å snuble idet jeg sparker borti trinn 3  :o

Det gikk bra med både meg og godsakene, men jeg grøsser av tanken på hva som kunne skjedd . . .

Vær forsiktige i trapper nå i førjulsstria da dere, og mårn så lenge  <<l

...ahh....trist - enda en som ikke har talent for å gå i trapper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi-hoi, og mårn !

Dere trodde kanskje jeg var død, men det er jeg altså ikke . . . Har bare gjort meg litt kostbar den siste måneden  :D

Må dele en litt opprivende hendelse fra i dag : Hadde vært på julehandel, og kom stabrende ut av bilen med 4 velfylte bæreposer med godsaker. Idet jeg tar fatt på trappetrinnene mot inngangsdøra holder jeg på å snuble idet jeg sparker borti trinn 3  :o

Det gikk bra med både meg og godsakene, men jeg grøsser av tanken på hva som kunne skjedd . . .

Vær forsiktige i trapper nå i førjulsstria da dere, og mårn så lenge  <<l

...ahh....trist - enda en som ikke har talent for å gå i trapper

Hører med til historien at jeg hadde tømt i meg nesten ei halvflaske julebrus tidligere på dagen da, så jeg klarte meg greit, omstendighetene tatt i betraktning  :)

Nå har jeg pådratt meg sånn julepung, så det er ikke bare moro å være Lars om dagen  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mårn igjen !

Jeg skal komme med et løfte, og det er at jeg aldri skal påstå at det kun er i sesongen det blåser hatter og høy igjen  :o

Kan ikke huske sist jeg kunne bevege meg utendørs uten å koble meg til ei line for å unngå å blåse bort, så hvis dette været ikke tar seg sammen snart så blir jeg nødt til å ta affære !

Men gubbevaremegvæl. . . en skar itte klaga, nå som det er jul  8)

God Jul til rått å røti av dere  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Vi må fyre opp denne tråden igjen. Den tjener som både peis og skinnfell her på forumet, og ettersom alle andre tråder stort sett inneholder personsjikane, krangling og utmeldelser, så er det grunn til å minne om hvor langt man kommer i livet med raushet og hjertevarme. Så la oss nå sammen kle av oss vårt harde ytre og bare rulle oss ut på skinnfellen foran peisen, så skal jeg sette over tevann nok til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må fyre opp denne tråden igjen. Den tjener som både peis og skinnfell her på forumet, og ettersom alle andre tråder stort sett inneholder personsjikane, krangling og utmeldelser, så er det grunn til å minne om hvor langt man kommer i livet med raushet og hjertevarme. Så la oss nå sammen kle av oss vårt harde ytre og bare rulle oss ut på skinnfellen foran peisen, så skal jeg sette over tevann nok til oss alle!

Allerede en kandidat til årets innlegg 2014 dette, Jørn  hhhart

Om vi alle tenker gode tanker bare noen få uker til nå, så er det muligheter for å se et vak her og der, og da er vel alle glade og fornøyde igjen ?

Jeg ble ihvertfall varm om hjertet av ditt bidrag her, så takk skal du ha  <<l

Mårn igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må fyre opp denne tråden igjen. Den tjener som både peis og skinnfell her på forumet, og ettersom alle andre tråder stort sett inneholder personsjikane, krangling og utmeldelser, så er det grunn til å minne om hvor langt man kommer i livet med raushet og hjertevarme. Så la oss nå sammen kle av oss vårt harde ytre og bare rulle oss ut på skinnfellen foran peisen, så skal jeg sette over tevann nok til oss alle!

Grøss og gru - av og til identifiserer jeg meg godt med Pondus, så enkel en sjel er jeg  ;D ;D

13001378375_7bf0c0d20a_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...