Gå til innhold

Bildetråden 2013


Rodswinger

Anbefalte innlegg

Skal snart slutte og plage dere med gopro-bilder, folkens, Men dere får tåle enda en gjenutsetting ;D Denna gangen av en brukbar torpedo(ca 720gram, tatt på Hilara imitasjon) fra mine grønnaktige og krystallklare barndoms fiskeplasser. (hvor vi også er så heldig å eie en familiehytte som oldefar og bestefar satt opp på tidlig femtitallet) Je, je, nok svada. Plassen betyr iallfall MYYE <<l

9331341898_9a1284fa10_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige og skarpe bilder, Kjell! De to nederste fugla er totalt ukjente for meg? Er ingen ornitolog akkurat  ;D  Men et speilrefleks med god optikk hadde vært tingen. Men jeg har prøvd det før, og det er fluestanga som seirer, gang på gang  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Litt forskjellig.

Hovudproblemet mitt pr dags dato, er at 200mm, fullformat, gjør at jeg må inn på 3 meter for å få noe lunde resultat.

Jeg kjører A, F2.8-F5, og lavest mulig ISO. men ikke så lav at jeg kommer under 1/1000 i lukker. Får jeg ikke 1/1000 i lukker, så gidder jeg heller ikke ta bilder.

En treffer så det smeller på 1 av 300 bilder....ca. Da  selvfølgelig om man legger listen høyt.

Laga en BW nettopp. På den fuglen jeg mener er det værste å ta fluktbilder av. Det er jo helt klin gærn.

Her er jeg på ca 6 meter, som gjør at jeg må crope, som igjen gjør bildet drit :) Da gjør en det BW, så tror folk at du har vært kunstnerisk med vilje :)

9351104350_0d2759c7fa_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...