Gå til innhold

Bildetråden 2013


Rodswinger

Anbefalte innlegg

Gjest Terje Refsahl

To generasjoner kvinnelige fluefiskere besøkte oss på Kvarven og vi gutta måtte bare forevige øyeblikket.

Dette gir håp om flere kvinnelige fluefiskere i fremtiden :D

Solvor og Anne Marie

9476109229_aa6baac1b4_c.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakbilder er ikke alltid suksess.

Her er et bilde i orginalutsnitt tatt med 400mm 2.8 linsa til nikon.(fisken er ca 2 kilo)

Pga av dugg på linsa, ble dette bilde totalt ubrukbart.(hardt regigert, ingen beskjæring)

Men hadde det vært i focus og dugfritt kunne det blitt andre boller ;)

tenkom.jpg

Her er et litt mere i focus

vaket1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Veldig mye tøfft her nå :D

Vidar Langerud aka Brumund med hue på skakke og et langt dobbeltrekk........ jeg mistenker at han rett og slett nyter kastet sitt der han legger hue over mot siden og tilsynelatende bare nyter opplevelsen i det lina fyker ut mellom stangringene :D :D

9499766463_69f407457b_c.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Hva gjør man med et alt for overeksponert bilde hvor motivet er akkurat hva man ønsker men det harde sollyset og totalt feilvalg av lukkertid, blender og ISO mm får bildet til å brenne helt ut.

For å kunne vise Staffan liggende i gresset med beina i været og med kamera i hånda tok jeg rett og slett å lagde en slags retro utgave med innlagt korn og konvertert til svart/hvitt og litt anna stasj :D

Staffan i "army beret" og kamera er jo i seg selv litt retro  :D :D .... og bildet funker i og for seg helt greit og kan iallefall vises :D

9499696185_ca3bcfaf43_c.jpg

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et gopro(med vått vindu)stemningsbilde fra Renaelva forrige hælj. Til tross for fyllesjuke(waffern, ikke meg iallfall) ;D, tunge regnbyger og rekordliten vak-aktivitet slapper man av og nyter livet i gresset. Kim, Geir og et nysgjerrig linselus av en kjøter skratter av størrelsen på aura jeg nettopp satte pent tilbake  <<l Takk for turen gutta

9517287871_5a3a1c8faf_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På oppdagelsesreise i dag med jentene til kråkesølvgruvene... flott tur og kjempestas for barna!  <<l

Stemningen ble satt allerede ved passering av denne hytta, en stund siden det har vært fisk i det garnet!  :)

9528922131_5f6b8ce3ae_c.jpg

Tøffe jenter på vi inn i fjellet:

9528914985_10a82402b5_c.jpg

"Lagunen" i midten - ingen vakende fisk å spotte  :rolleyes:

9528919215_3c372f2be2_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...