Gå til innhold

SØ-Treff vår 2013


Jens M

Anbefalte innlegg

                                              Hei

Aron og undertegnende har leflet litt med tanken å samle en gjeng med andre som også lider av samme diagnose som oss, her på vår hjemmebane i Vestfold.

Tanken er siste helga i April altså 26-28. Fluestenger, telt, bål, juging og begersvinging

Vi kan stille med båt hvis noen vil ut på øyene å prøve litt, men erfaringsmessig skal ikke det være nødvendig på den tia.

Vi har også ett lagerlokale tilgjengelig i gangavstand hvis været skulle bli helt forjævlig og man har lyst til å rulle ut liggeunderlaget på ett tørt sted.

Små uhøytidelige konkuranser med snåle premier :)

Legger ut dette litt halvferdig nå og lodder stemninga, så kommer vi sterkere tilbake med mere info og trivia etterhvert

Mvh "festkomiteen" Aron og Jens M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harraball og garantert fisk ;-) jeg stiller med en ny uttern 17 fot med 60 hk så om noen er int er det mulig og prøve ut noen opskrytte stor fisk plasser en tre kvarters båttur fra treffet (øyer med strømmer og langrunne strender langt utenfor allmans fiske plasser  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagshelgen min, så spørs om jeg har fri disp...!  Men siden det ER bursdagshelgen min BURDE det vært fri disp  :rolleyes: 

Det er jo DIN bursadg (underkua el )  ;D ikke lange svippen fra Sandefjord dette så du rekker både kake hjemme og fiske og cognac på samme dag til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det aktuelle stedet vi håper og kunne campe er det plass nok til 30 fiskere kanskje ennå flere,håper mange kommer og setter av hele helgen så kan vi kanskje sette opp langbord med grilling av feks hel gris og skikkelig kose oss i tilleg til fiskinga. Dette rigger vi da  i vår lager hall i umidelbar nærhet. her kan vi sikkert få til lit musikk og kos også håper folk etter hvert melder seg på til pm til enten meg eller Jens m så vi ser hvor mye folk som kommer. Her kommer alle til og få fisk !om ikke skall trøste premien være en captein morgan med is og en liten cola skvett ;-) og denne helgen er alt cr! men de må kontroll veies håper dere alle liker opplegge vårt selv om vi ikke er så gamle i detta gamet så har vi hundre vis av timer i dette aktuelle området og vet godt hvor fisken står. kom igjen nå karer se den månen på datoen,,,,vi håper og skape noe nytt stort. send pm så spikrer vi det nærmere etter hvert om noen vill stille med små premier og være en del av maten om dere syntes dette var en god ide tilbake meld,organisert frokost på langbord også. send som sgat tidligere pm til aron eller Jensm,kommer emmå flere har vi ett ess i ermet og vi stiller med ett par ok båter også del gjerne tanker om dette også.  ;D Håper vi passerer 25 pers hele helgen.  ;D

Kom igjen  ;D???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å ligne på Gran Canaria tilstander med grisefest og greier dette. Herlig!

Poenget er vel og ha det litt sosialt ikke bare denge og diskutere fortommer og komme i håndgemeng om uenigheter ;D tror dette blir kjempe morro for alle som kommer,grisefest eller ei  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen opp sålangt på hjemmebane!

Planen er å få satt opp teltet litt uttpå fredags ettermiddag og jeg håper å få lokket med meg 'oj' og stappe han inn i samme telt. Derfra og ut lar vi det stå til med denging av fluer, griseromper, banning, bøy på stanga og noen duggfriske!

Hører av meg på pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Begynner å ligne på Gran Canaria tilstander med grisefest og greier dette. Herlig!

Poenget er vel og ha det litt sosialt ikke bare denge og diskutere fortommer og komme i håndgemeng om uenigheter ;D tror dette blir kjempe morro for alle som kommer,grisefest eller ei  ;D

Ja, det var ikke negativt ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommelen opp sålangt på hjemmebane!

Planen er å få satt opp teltet litt uttpå fredags ettermiddag og jeg håper å få lokket med meg 'oj' og stappe han inn i samme telt. Derfra og ut lar vi det stå til med denging av fluer, griseromper, banning, bøy på stanga og noen duggfriske!

Hører av meg på pm!

Har forført meg med konepone (ja jeg er en tøffel) og det var ikke mye negativitet å skimte her i gården. Jeg må nok gå ut av dvalen og lage noen SØ fluer men med litt hjelp fra Mentor så klarer jeg nok det.

Hører i fra meg på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...