Gå til innhold

Aspius Disc Popper


Robban

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lagt en flue i Fluedatabasen.

Om fluen / fisketips:

Bare en flue jeg fant ide til å binde på nettet.

Den dukket opp på et foamsøk.

Dette er min variant, men ideen er å lage skiver av foam med feks hullpiper og binde de inn i ønsket str.

Denne er designet for asp og hvis jeg ikke for asp på denne gir jeg bort alt fiskeutstyret mitt. :)

http://fluefiskesiden.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=151&flyid=285

Hilsen

Robban

(laget automatisk av Fluedatabasen)

img_6592.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi.... denna var sexy Robban. Har besøk av han Bache Gabrielsen her i kveld, og vi er skjønt enige om at vi må prøve oss på Asp fiske. Om ikke annet for å få utløsning ved bindestikka med Robbans kreasjon som forbilde.

Hilsen

Gabrielsen og Kjell med dobbeltsyn og godt humør på en fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutta :D Sjelden jeg får overklokketru på mønstre men denne........................

Takk til Anders, Bramahue for lån av hullpiper ;D ;D <<l

Denne har jeg lagd i sort og chatreusse og mange andre snacksy farger, med og uten bein, det er bærre lekkert.

<<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasert om popperfiske på nedsia ta bingsfossen ett par år nå uten å gjøre noe med det. Trur den plassen der nede i den første vika kunne gitt ett kult fiske, for jeg har sett mye jaging i overflaten der på kveldstid uten at streamerfiske har gitt resultater. Store ryggfinner vælver seg rundt i overflaten og småfisken spretter alle veier og det er sinnsykt kult å se på. Enda kulere hadde det vært å kjøre en av disse fiskene på stanga! 8) Denne poppern her trur jeg jaggu meg jeg skal prøve å lage noen av. Det hadde vart sykt moro å få høgg på noe sånt som fisker så visuelt. Once again, mykje bra!

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott flue Robban , da var vel du mannen bak flua som satt

i stikka hos Gero ?  :D :D

Takk Geir ;D Og Yepp <<l

Siden dette er min tråd så benytter jeg sjansen til å skryte av dine siste bidrag i alle tråder. Du er en stor inspirasjon for meg, og du lager djevelsk pene/flotte fluer. Fin balansegang det der å skryte av andre og bla seg gjennom alle bidrag og ikke glemme noen. Fluetråden skal jo handle om fluene og ikke skryt og ser ofte den at det kan bli mye.

Derfor jeg sniker inn skryten her <<l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig flue nok engang Robert, du er en kunstner som hopper fra små flotte mygg til digere kreasjoner av noen gjeddefluer. Den poppern i sort og litt mindre str. kan være giftig etter jagene sjøørett i sommernatta  :)

Hehe sitter her og er drit irritert fordi jeg glemte de fine alurøra jeg fikk av deg på jobben.

Planen var å finslipe dem på dremmelen og starte masseproduksjon i morra, men neida surrehue glemte dem på maggotkjøler'n.

Da blir det mandag ;D ;D ;D ;D

Takk foresten <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott flue Robban , da var vel du mannen bak flua som satt

i stikka hos Gero ?  :D :D

Takk Geir ;D Og Yepp <<l

Siden dette er min tråd så benytter jeg sjansen til å skryte av dine siste bidrag i alle tråder. Du er en stor inspirasjon for meg, og du lager djevelsk pene/flotte fluer. Fin balansegang det der å skryte av andre og bla seg gjennom alle bidrag og ikke glemme noen. Fluetråden skal jo handle om fluene og ikke skryt og ser ofte den at det kan bli mye.

Derfor jeg sniker inn skryten her <<l.

Tusen takk Robban  :D Har lært mye her på siden , og du har vært/er en stor inspirasjonskilde  ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...