Gå til innhold

Grøtte Gård


Stian38

Anbefalte innlegg

Hei.

Har hivd meg med en gjeng på 8 mann som skal hit i månedskiftet juli/aug http://www.grottegard.no/

Noen som har vært der. Har ikke gjort noe research eller har spesielt trua på dette stedet så høyt opp i elva. Er mest med for å drikke øl noen dager   <<l

Tips om dybdeforhold, godsteder på strekket osv. mottas med takk. Da har jeg ett forsprang på å slå de andre  ;D

Helst på PM selvsagt siden noen av de andre jeg skal være med antageligvis er her inne også  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumå ikke miste trua selv om det er så langt oppe i elva. Det er en myte t Orkla ikke leverer oppi der. Mange ganger kan det være best oppi der.. Jeg skal selvfølgeligfinne ut alt som er verdt å vite om stedet og formidle til deg. Gi meg bittelitt tid.. Har bare vært der en gang jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Sjekk Grötte-Flå på orklaguiden. Det er vel praktisk talt andre sida av elva og har mange fine strekk og höler. Var der for halvannet år siden som helst fersk laksejeger, og jeg har sett endel SVÄRE fisk der og hatt endel lugg og slag lenger opp enn det. Et område jeg gjerne vil tilbake til i sommer. Fra juli bör det väre godt med laks oppi det området, og om ikke så finns det ganske bra med brunörret også. Ellers er det bare en time over fjellet til Sokna og Stören.

Orkla har vel heller ikke så mange store vandringshindre derfra og nedover så laksen bör finne veien den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...