Gå til innhold

Lanseringsfest - Vak #1


Vak

Anbefalte innlegg

Nydelig gutta  <<l

Ser virkelig frem til dette, nesten like mye som den gang jeg var 16 år og skulle råne stripa gjennom Flå "sentrum" på vei opp til noen herlige tørrfluebrekk. Det innfridde til gangs med biljakt, klining og kilos i håven. Når dere den turen til knærne så er det innertier  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gjøre vårt ytterste for å innfri. Kan ikke love klining, biljakt og kilos i håven - men musikk og øl kan vi faktisk garantere!

PS: Det er viktig å trykke på "attend" på facebook-eventen, da vi genererer gjesteliste ut fra denne. Dette er nødvendig fordi Vak-festen avholdes i et seperat lokale fra utestedet ellers, og hvis man ikke står på lista så kommer man ikke inn. Er det noen som vil være med, men ikke er på facebook, så kan vedkommende sende en mail til vak(@)vakmag.com med navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Kjøpte første nummer av VAK i dag og har fortsatt frysninger på ryggen :D

Dette tror jeg rett og slett er det beste fluefiske bladet/magasinet jeg noensinne har hatt gleden

av å lese :D

Utrolig fin layout, flotte og interessante artikkler, masse flotte bilder, minimalt med skjemmende reklame, variert stoff etc etc etc......

Helt kongebra, det er ikke så mye mer å si :D

Så på en skala fra 1-6 tommler opp så får den fra meg:

<<l <<l <<l <<l <<l <<l

GLEDER MEG ALLEREDE TIL NESTE NUMMER :D

PS. En stor takk til de gutta som har satt igang dette prosjektet. Vi fluefiskere får gjøre alt vi kan for å bidra til at dette blir en suksess i åra som kommer.

KJEMPESTART :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på skryten!

Det fineste med vak er at utseendet og innholdet er akkurat slik jeg ville gjort det om jeg skulle laget det selv :)

Liker stilen, de tjukke arka og de korte men gode artiklene :)

Dere har en fast kjøper i meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og gjennomført blad.

Design og innhold hånd i hanske. Her var det mange og varierte artikler. Et blad du ikke blir ferdig med ved første gjennomsyn.

Bladet har gjennomgående flotte stemningsfulle bilder som en kan drømme seg bort med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg synes dette var svært bra.

Tekst, bilder, layout, ja alt var bra.

Jeg kjøper neste utgave uten å sukke. Neeeesten så det var for billig.

Godt jobba folkens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...