Gå til innhold

Bastinjohka/myrlandselva


Pollen

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer også dra dit.  Kanskje sønnen min blir med også.

Fisket er nok mest sikkert fra medio juli og ut i august.  Man må vel ned til Skaidi hver dag kl.17 å kjøpe døgnkort, da dette tilhører gul sone av Repparfjord-vassdraget.  Stemmer? 

Kjøre bil eller fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg hadde lest denne tråden og spurte om dette på medlemsmøte for vfjff som var denne uken. Jeg fikk litt forskjellig svar. Det skal nok la seg gjøre på et vis , men for skaidielva er det ihvertfall mulig å få kjøpt kort som varer i flere dager. Jeg skal prøve å finne ut av dette for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å nekte folk flerdagskort for lange reiser i tilgjengelig utmark er en ekstrem forskjellsbehandling.

K

Er vel en grunn til at det har blitt gjort noen steder også da. Gjenger med Finner som ikke bedriver bevegelig fiske og som camper helt inntil en høl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å nekte folk flerdagskort for lange reiser i tilgjengelig utmark er en ekstrem forskjellsbehandling.

K

Er vel en grunn til at det har blitt gjort noen steder også da. Gjenger med Finner som ikke bedriver bevegelig fiske og som camper helt inntil en høl.

det er akkurat det som er greia :) men det må gå ann å lage unntak for andre nordmenn.

Min mening iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Finner som camper ved en høl er selvsagt ikke bra.

Men en slik forskjellsbehandling av lokale og øvrige nordmenn er ikke bra.

Litt usikker på jussen i dette, men det høres ikke spesielt bra ut at utmarksområder overlates til lokale myndigheter å forvalte for eget forgodt befinnende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...