Gå til innhold

"the Bench" - hvordan ser din ut?


Gjest JFL

Anbefalte innlegg

Noen liker det ryddig, andre rotete, noen er minimalistiske mens andre kjører overflod. Jeg vet ikke helt hvor jeg legger meg i dette sjiktet, men sånn ser det i alle fall ut på min fluebinderbinder plass. Tusen takk til fruen som lar meg få ha min helt egne plass!  ;D

Hvordan ser det ut hos deg?

the_bench.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Ikke så fint i alle fall. Det der var nesten litt for strøkent!  <<l

Men hadde det sett sånn ut hs meg så hadde jeg fått fullstendig panikk for hvor alt hadde blitt av. Gikk gjennom en del av fluebindinga her om dagen og det har blitt mye opp gjennom åra gitt. Var bare å gi opp. Egen låve hadde passet bedre. Og da er jeg redd noen andre i heimen hadde klikka i vinkel om jeg hadde investert i en. :-[

Har vært innom alt for mange butikker og funnet alt for mye fint. Slik er det bare. Det verste er at jo mer jeg har skaffet meg, jo mindre binding har det blitt. Nettopp fordi det ikke er system nok og må pakkes opp og ned hver gang. Så ja, jeg er misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se for deg ei stor kasse bindeutstyr og materialer sluppet ned fra et fly i god høyde, rett ned på bindebordet . . . Det er sånn det ser ut hos meg  :D

Heldigvis har jeg en sånn skatoll, hvor man bare kan stenge for innsikten med ei skyvedør  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mergus Merganeser

JFL den benken din ser nesten "ekkelt" ryddig ut..... Eller har du tatt deg sammen for anledningen  ;D

Tror jeg hadde følt meg mer hjemme hos deg Rune D!

Her er et situasjonsbilde av min benk. Har gitt opp for lenge siden å holde orden i bua...!

8545079845_7d67eb4bc9_c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, her var det mye bra!  ;D

Skjønner nå at jeg bare er for smågutt å regne, ser jo ut som en utstillingsstand i forhold jo. Og her så jeg på meg selv som en ekte fluebinder. Jeg har langt igjen ser jeg.  ;D

Kan innrømne at jeg ryddet litt, men ikke så veldig akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddig og pent Victor. Liker godt boka i bunn av alle boksene dine. :)

Tenkte kanskje jeg skulle tatt ett bilde av benken min nå, etter noen fluer, men venter på bedre lys, sollys!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdigpanel, ser jeg. Tror jeg ville demontert den, satt opp ekte furupanel og gitt den en rustikk hvitfarge. Bare et tips, ellers trivelig nok.  ;D

Ps! Demonterer du i morgen, så kan du kjøpe materialer og maling på lørdag. Bør være klart til like over påske da, ikke sant, late-Roy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha...mjøspanell fra topp til tå - og slik blir det  :P

Men jeg har jo ikke tatt bilde av gulvet- det er av ekte italienske fliser, litt rustikk men ikke for mye. Gulv-varme slik at jeg ikke drar på meg uskapensheter mens jeg sitter der og klekker ut det ene nye mønsteret etter det andre.

Nei her Jørn, her Jørn skulle du brukt noen timer til tankeskap og fandenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...