Gå til innhold

NY DVD: ØRRETBOMS 5 - DEL 2 - DØGNFLUER


André_Brµn

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

blir den solgt over hele landet, eller bare bestemte steder ? :) Ser ut som en fantastisk film!

Hei. Den blir solgt over hele landet, men mest i fiskebutikker som har flueutstyr naturlig nok. Vi fluefiskere er en smal gjeng, men vi er ganske mange allikevel  <<l

Om de ikke har filmen i lokalbutikken din, så si at de skal ta inn filmen,

og be de kontakte meg for bestilling.

Be de sende mail til glassklart@thetroutbum.com så ordner vi det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir den solgt over hele landet, eller bare bestemte steder ? :) Ser ut som en fantastisk film!

Hei. Den blir solgt over hele landet, men mest i fiskebutikker som har flueutstyr naturlig nok. Vi fluefiskere er en smal gjeng, men vi er ganske mange allikevel  <<l

Om de ikke har filmen i lokalbutikken din, så si at de skal ta inn filmen,

og be de kontakte meg for bestilling.

Be de sende mail til glassklart@thetroutbum.com så ordner vi det.

Det skal jeg gjøre ! gleder meg til å se den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mulig jeg må si unnskyld på forhånd for mine geografi-kunnskaper sør og vest (fisker aldri der, så veit lite), men i hvert fall den butikken som lengst sør har bestilt filmer er Grønberg, og lengst vest er Baardsen.

Om du har noen butikk lokalt som du synes bør ta inn filmen, så blir jeg glad om du ber butikken bestille fra meg på: glassklart@thetroutbum.com. Det er direktebestilling fra butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andrè.

Kjetil og eg køyrer forbi Gjøvik natt til

Fredag 05.07 kl. 03.30.

Enten så kommer vi innom deg og vekker opp

heile huset eller så må du ta deg ein helgetur til Rena

og levere ein film til meg :)

Bjørn.

Hei, Bjørn  :) Da tror jeg at jeg går for sistnevnte alternativ  ;D

Hørte dere skulle oppover da, så jeg prøver å få til det jeg også. Henning skulle også prøve å reise oppover da skjønte jeg. Vi ses, Bjørn  <<l

André

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andrè.

Kjetil og eg køyrer forbi Gjøvik natt til

Fredag 05.07 kl. 03.30.

Enten så kommer vi innom deg og vekker opp

heile huset eller så må du ta deg ein helgetur til Rena

og levere ein film til meg :)

Bjørn.

Hei, Bjørn  :) Da tror jeg at jeg går for sistnevnte alternativ  ;D

Hørte dere skulle oppover da, så jeg prøver å få til det jeg også. Henning skulle også prøve å reise oppover da skjønte jeg. Vi ses, Bjørn  <<l

André

;D Reknet med du såg humoren i den ja, du må prøve å

få til ein tur den helga så kan vi snakkes da <<l

Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Finnes det en liste over musikken som er med i filmen?

 

 

Hei. Fleet Foxes, Tallest og gode gamle Bye er jo med  <<l

 

Er forresten veldig takknemmelig og ydmyk for at filmen har solgt så bra i fluefiskebutikka. Så tusen takk til alle fluefiske-brødre som har kjøpt den  <<l  Takk. Og takk til fluefiskebutikkene som har trua på fluefiskefilm fortsatt. 

 

I Ørretboms 5-filmene så har fluebinderdelen vært mitt "kjære barn" - de små tekniske tingene i selve fluebindinga, og det lille jeg kan bidra med av erfaring rundt fluer og klekkinger. Selve fluefiskinga har under redigeringen vært en bonus, men samtidig en påminnelse om hvor vi bør være med fluene våre: Midt i elva. Midt i elva. Og så har det vært jævlig moro også da  <<l

 

ØRRETBOMS 5 - DEL 2 - DØGNFLUER

8623409179_7b13ea4217_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Andre` når kommer del 3. Venter i spenning.

 

 

Hei  :)  Om alt går etter planen, så kommer den på senhøsten 2014. 

Ørretboms 5 - Del 3 vil bli om streamere og fjærmygg, så det blir rock & roll  ;D  De største fiska befinner seg nok her av alle ØB5-filmene. 

 

Blir en del fisketips og triks, og jeg får håpe de er nyttige. Fluebinding også selvsagt  <<l  Gleder meg veldig selv til å gi den ut, for det er noe streamerteknikker her som ikke akkurat er dagligdags kost, men som kan være nyttige på sommeren spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Filmanmeldelse i Alt om Fiske, nr. 9/2014  <<l

-----------------------------------------------------------

 

Strålende fornøyd med anmeldelsen av filmen nå i siste nummer av Alt om Fiske. De har skjønt hva jeg forsøker å lage  <<l

 

Hvis folk ikke skjønner hva jeg forsøker å formidle, så er det ene og alene min feil. Punktum. For da har jeg bomma i formidlingen. Så jeg er strålende fornøyd med denne her. 

 

Klikk på bildet for å få full størrelse av filmanmeldelse Ørretboms 5 - del 2

Anmeldelse_OB5_DEL2_AltOmFiske2014_600PX

Anmeldelse_OB5_DEL2_AltOmFiske2014.pdf

Endret av AndréB
Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...