Gå til innhold

2 kilos fisken 2013 Sjøørret!!


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

Det var mange fine fisker. Hva tar dere de på gutta?

Her er en fra i dag 3,1 på femmern en fisk jeg vil huske lenge tok på 20 cm vann grei plog he heena4u5e4.jpg

Sent from my LT26w using Tapatalk 2

<<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på akkuratt det der. Trur det er mye tilfeldigheter bak slike fisker :rolleyes: Selvsagt er dyktighet og utholdenhet viktig. Det er bare det at de aller fleste fiskene ofte er en tredjedel av det kaliberet til Håkon. Kan det være sånn at den fisken kom alene og ikke sammen med en stim små fisk?? Som sagt dyktighet med utstyr riktig plass erfaring osv... er viktig men, jeg tenker det at det er litt flaks inni bilde å, ikke minst stamina fra oss gale fortapte sjeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke skryte av at denne er den vakreste sjøauren jeg har fått, men akk så deilig det var å få denne.

1 time før vi skulle avslutte fisket siste dagen på Bornholm tok denne hardt og brutalt. Kampen ble ikke langvarig (kaldt i vannet), men gleden var enorm etter å ha fisket MYE på de fem dagene vi var på Bornholm i snøkaos og stort sett rundt 1 grader i vannet:) Fisken ble satt ut igjen.

post-27331-13949895910158_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy søren....  Fine fisker alle sammen og så bra å se at det er liv ute i fjorden <<l

Skal følge med jeg å prøve å få ut noen bilder igjen når beinet mitt er klar for adgang  :D

Bare fortsett folkens!

Eimund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...