Gå til innhold

2 kilos fisken 2013 Sjøørret!!


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

Da har jeg landa noen tokiloser i det siste! Ble to på 2,2 kg her om dagen (ifølge vekta), tipper de var litt større, men pytt pytt! Også mista jeg en kjempe SØ som jeg ikke greide å holde igjen som bare dro og dro hele tiden, hadde den på en god stund før den hoppet og flua falt ut! Tipper 5 kg +, kan ha vært laks også! Også var jeg en tur i går. Da fikk jeg en på 2,5 kg, 1,8 kg og 1,1 kg. Småfisk er det nok av!

Sier bare en ting, Torsnes er en glemt perle!

Kvass statistikk! Grattis :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest bmathies

Ja ok! Den holder akkurat  :rolleyes:

Flott fisk Mate <<l

Samme sted og alt det der som ellers?

same place as every year mate 8) .kroka godt de der gamakatsu krokene(b10s i str6)), og de små pattegrisene med høne speyhackle står nesten stille i vannet i pausene. ny combo da, fy faen som det går. coastal slow intermediate er helt rå på den stanga. gjør jo ingenting om att sage snella er lekker også da <<l.takker robert, har en tendens til å treffe der inne hvor jeg fisker,litt flaks kanskje :rolleyes: har vært dårlig hittil i år, lite ørret å se. tror den har vært lengre ute og beita på sild. sinnsykt feit.

bent

bent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bmathies

hallo!

ny smågris på land 3,8 kg. feit som pokker og sterk som fy. tatt under nattfiske i sjøen her oppe. fikk 3 til rundt kiloen kvelden før.

post-0-1394989636251_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...