Gå til innhold

Havabbor tips


vidarnys

Anbefalte innlegg

Hei

vi er to kompiser som vil prøve og lure havabboren på flue.

noen som kan hjelpe oss litt på vei..?

Fluer, fiskeplasser, fiskedybder Line typer osv Gjerne på PM hvis noen ikke vil røpe alt i all offentlighet.

PS vi har båt og bruker denne hvis det trengs :-D:-D

alle tips tas i mot med åpne armer.

Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da vil jeg anbefale Runar Kabbe sin DVD om Havabbor på det sterkeste. Har fått fullstendig feber etter å ha sett denne  :P

jg har forsøkt og få tak i den, men verken Gero eller Jarle og bjørnar hadde den:-[

har sett trailerene, og det ser bare heeelt rått ut.problemet nå er att vi aner ikke hvor vi skal begynne. Har blitt tipset om ei grunne utenfor Alby skjærene på Jeløya. Mn da må det båt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jg har forsøkt og få tak i den, men verken Gero eller Jarle og bjørnar hadde den:-[

har sett trailerene, og det ser bare heeelt rått ut.problemet nå er att vi aner ikke hvor vi skal begynne. Har blitt tipset om ei grunne utenfor Alby skjærene på Jeløya. Mn da må det båt til.

Kontakt Nordisk Fiskeutstyr, www.nfisk.no. Mannen i og bak filmen, Runar Kabbe, jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tatt to som jeg vet om, i oslofjorden.

Noen ubekreftede rykter om 2-3 andre fisk også :)

Endelig. Får se om det blir noe resultat i år. Etter utallige dager og kvelder i fjor så mista jeg en ved ripa. Har kjøpt lenger håvard som skal ligge fast i båten i år.

Stakkars Håvard ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...